![]() |
[tekening]rising shadow?
dit is een opdracht die ik op school moest maken zo veel mogelijk duisternis, moest er mysterieus uit zien..
Ik vind m wel gelukt, ik heb een hb potlood er voor gebruikt en nog een zachtere potlood http://picserver.student.utwente.nl/...php/6MMU49YT2O |
Beetje vreemd...is dat een zeis aan een touwtje? En een kralenketting aan z'n pols? Hmm, nee sorry, vind 'm echt te raar in elkaar zitten...kan die schaduw-cirkel eromheen wel waarderen dooh
|
Citaat:
volgens mij is dat "touwtje" de schaduw van die zeis:o |
Volgens mij moet de dood zijn schaduw voorstellen. :o
|
Euhm, nee... ik vind 'm niet mooi! (n)
|
Citaat:
|
Ik snap de tekening niet helemaal... hij is een beetje vaag. Ook vindt ik de poppetjs niet mooi, beetje houterig. Die schaduwrand is wel mooi gedaan.
|
Ik vind hem leuk. Grappig hoe je de mannetjes getekend hebt. Misschien kun je even uitleggen wat er precies gebeurt in de tekening?
|
uh jah er word een licht op het poppetje met de bijl geschenen en zjin schaduw, is niet zijn schaduw maar gaat eigenlijk leven.
|
De donkere/schemerige randen van de tekening vind ik goed geslaagd. Maar de schaduw van de dood zelf is geen echte schaduw, aangezien deze ogen heeft en een vage omlijning die je normaal gesproken nooit bij schaduwen ziet.
Ook vind ik de cartoonstijl van het mannetje niet bij de rest van de tekening passen. |
Waar is die horizontale lijn in gosdaam goed voor?
|
Ik vind het een beetje onzorgvuldig. Het mannetje is ook niet zo leuk, die hand in die broekzak is niet zo echt goed. Voor de rest kan het er wel mee door, wat voor cijfer had je ervoor??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |