![]() |
Ichi The Killer
Wie heeft deze film gezien?
en wie heeft er de perfecte theorie over het einde? nadat kakihara van het dak is gevallen, dat je jijits aan een boom ziet hangen, en wie is de jongen die zich omdraait?? Mijn theorie is dat kakihara, alles droom op het dak, vanaf het punt dat hij zijn trommelvliezen doorboort hij valt miss wel naar beneden, maar leeft nog jijits gaat kijken, en kakihara vermoord hem Later zie je kakihara in een bad zitte, gewoon bij hem thuis De jongen die zich omdraait is volges mij ichi gewoon, maar volges andere niet Oja wie weet hoe dat getrompetter heet? ik MOET dat numemr hebbe ;) ik hoor het wel Maypole kom maar op met je vrehaal :P |
Hmm. Ik heb m een keer gehuurd, maar heb 'm niet helemaal gezien. :o
|
waarom niet helemala gezien?
ik kan die film echt achter elkaar blijven zien |
Spoiler tag gebruiken is geen overbodige luxe
|
haha oke dan
mijn theorie : nadat kakihara zich zelf doof heeft gemaakt pleegt hij zelfmoord dus .. dus wat er voor de rest gebeurt op het dak is fantasie. vandaar dat hij geen snee heb nadat die naar beneden is gevallen. op het eind zie je een gast in een boom hangen dat is jiji neem ik aan . vermoord door dat kleine ventje aantal jaren later , hij heeft wraak genomen op jiji omdat hij ichi zn pa heeft laten vermoorden. dat denk ik iig hehe |
Citaat:
|
We verklappen niks .. dit is alleen maar een theorie
|
precies
we zeggen niet wat er gebeurt tis alleen maar 5 minute film, waar over de theorie gaat en omdat alle theorie's anders zijn, weet je niet hoe de film gaat |
ik zie anders genoeg spoilers, maar goed dat ik 'm al gezien heb....
|
vertl het eens dan wat je ziet?
en wat boeit het? |
Jullie beschrijven al enkele gebeurtenissen bij het einde. Dat is voor mensen die het nog niet gezien hebben nou niet bepaald fijn om per ongeluk te lezen en dat gebeurt vrij snel zodra je oog op een stukje tekst is gevallen.
|
dan moete ze niet komen in dit topic
buiten dat gaat het om theorien en is wel handig deze tehebbe als je de film ziet omdat je dan kan filosoferen over het einde van de film |
Dan kan je op z'n minst nog een spoilerwarning in de titel zetten.
|
had gekunt ja
maar ik vind het geen spoiler |
Citaat:
|
Als je het geen spoiler vindt, dan is je theorie niet gestoeld op feiten en zegt hij dus niks over de film.
Citaat:
|
er wordt niet gezegt hoe wat waar
|
Dit gaat over wat er gebeurt zou kunnen hebben .
|
Citaat:
|
waar kan je dat ding vinden
en welk antwoord krijg ik dan? |
Huur de DVD ergens, koop hem op amazon of bol.com
Zoiets? En verander de audio channel dan naar commentary |
dvd al stuk of 5 keer gezien
maar wist niet dat je dat kon veranderen :confused: |
Citaat:
Veranderd ie meestal tussen engels, frans/duits/spaans en commentaar :) Heel handy (y) |
Erg vette film en over theorie :s geen zin in.
|
Ik heb nog een andere theorie net even bedacht maar voor deze zou ik wel spoiler tag gebruiken, voordat er weer mensen gaan lopen zeiken, nee ik noem geen namen...
Spoiler
dus als je het wil lezen moet je het maar selecteren |
Citaat:
dat is er niet man zoja, huur um, doe het dan op jouw mnier en leg mij het uit ik krijg het niet gedaan |
Heb 'm gezien poos geleden in een filmhuis en vond m wel oke, maar weet echt niet meer hoe het einde ging...daarvoor is het dan alweer te lang geleden...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |