![]() |
Aangeboden: Profiel werkstuk VWO
Ik heb nog een VWO pws (profiel N&G) van vorige jaar liggen over explosieven . Ik en een klasgenoot hebben samen er heel erg hard aangewerkt en hebben hiervoor een 8 gekregen. Het is zeer uitgebreid.
We willen hem kwijt voor 100€ inc verzendkosten(bieden mag..maar niet veel lager dan 100) En oh ja by the way de topic is alleen voor geïnteresseerden en niet mensen die commentaar willen leveren. PS: JA ik heb de prijs verlaagd!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien denk ik dat niemand zo gek is 150 euro te betalen voor iets wat je in een weekend af kunt hebben... (sorry voor het commentaar) |
hahahahahaha, man jij bent gek in je hoofd! :D
|
150 euro LOL
die van mij mag je gratis hebben. Alleen moet je dan alsnog zelf 2 vliegtuigvleugels na maken op schaal. hehe :) |
hij is wel lachen...
100 euro! (y) :D (y) |
Ik vind het maar triest om geld ervoor te vragen.
Ik heb ook een kant en klaar profielwerkstuk liggen hier... ga ik toch ook niet verkopen |
|
Knap als je er een euro voor krijgt :D
|
Was jij nou ook diegene die het wiel uitgevonden had....?
|
hahahhahah 100 euro voor een profiel werkstuk, niemand is echt zo gek! (n)
dat je er geld voor vraagt is al een beetje veel, 99,9% geeft zijn werkstuk gewoon gratis weg! |
Dit is een grap :D
|
hij heeft wel humor... :D
|
100? OMFG :D Waarom denk je dat scholieren.com bestaat. Daar kan je gratis 123498713 profielwerkstukken van af halen. Denk je dat er iets 100 euro voor zoiets neertelt. Dikke lul :p , als het nou 10 euro was had ik er nog over naged8
|
:d
|
:D haha 100 euro
kom op zeg ik bied een 10 lege aviertjes aan voor 25 euro :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je gelooft toch zelf niet dat mensen zoiets doen :nono:
|
Citaat:
pm me en ik betaal de verzendkosten wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GIERIG
geef gewoon weg man, je heb em nou toch al gemaakt. |
zit hier nou nog steeds geen slotje op :confused:
|
Ik had een tijdje geleden een topic gelezen, ergens maar wel bij scholieren.com, dat het minimale waarvoor iemand een pws zou maken (voor een ander persoon) zo 200 euro was. Dus lijkt mij dit ook niet zo gek als het inderdaad een professioneel PWS is en inderdaad 80+ uren aan is besteed.
|
Citaat:
|
net alsof je voor een werkstuk 200 euro zou betalen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |