![]() |
emotioneele metalmuziek
wie weet nog een paar goede aanraders ?
zoals : type o negative ,anathema , katatonia , my dying bride ... dus niet per se doom metal danku |
Sentenced
|
Primordial
|
Medication, Life of Agony, Amorphis, Earthtone 9, Frozen Sun
overigens zijn er 4 hieravn al uit elkaar. |
Ik raad je de cd: Beauty in darkness aan
staat heel veel rustige muziek op van die muziek wat jij dus leuk vind en veel nieuwe bands is wel handig, leer je es wat nieuws kennen. -edit- de helft van je post maar gelezen |
Draconian - When lovers mourn
dat past vrij goed bij "emotionele metalmuziek" sommige nummers van Tristania natuurlijk ook wel. |
Sonata Arctica? :)
The Misery Broken Gravenimage Last drop falls Sing in silence Tallulah Replica Full moon |
ah sentenced een vriendin van mij is daar gek van , moet ik mischien is uitzoeken
|
Mwah, misschien Dragonland. Tis wel Power Metal en de teksten zijn niet echt emotioneel, maar de zang is erg melancholisch.
|
sentenced - down of the cold white light
him - ... *greetz* |
botulistum
|
Citaat:
"Mergzuigende Veenpulkers" is dan ook het enige goede nummer van Botulistum 10 Euro of mijn BURZUM "Hvis Lyset Over Skogen" 12" voor jouw Odal 12" als dat "Sturmes Brut" is. |
Opeth
Ram-Zet Therion |
Penumbra
Epica Stratovarius sentenced him sonata arctica opeth zijn ook goed, maar die zijn al genoemd |
ik ben niet bepaald een burzum fan
sturmes brut gaat voor 12,- de deur uit |
therion ja....Rhapsody misschien ....dark moor....
|
Citaat:
|
dat is inc verzendkosten.
hoelang moet ik hem bewaren? (aangezien ik geld nodig heb) |
Moonspell
Evergrey Amaran Devin Townsend Zoiets misschien? |
Citaat:
Sentenced is puike shit (y) |
Citaat:
|
Miss vindt je dit ook wel wat:
Blind Guardian Nevermore Charon Kamelot Tristania Trail of Tears Flowing Tears Autumn Apocalyptica After Forever Nightwish Beseech Freedom Call Iced Earth Lacuna Coil dan heb je nog Creed wat ik wel heel mooi vind, maar weet niet zeker of je dat wat vindt.... Weet nu iig ff niks meer.... |
Poison :D
|
hier word opvallend veel power metal genoemd
|
Citaat:
|
Citaat:
Iced earth kan ik niet bepaald emotioneel noemen. Okey Matthew Barlow had een erg mooie zangstem, maar de muziek... Tja hangt er eigelijk vanaf wat je bedoeld onder emotioneel. In de zin van ietwat treurend noem ik Iced Earth niet emotioneel. Qua woede wel, maar daar passen zoveel bands bij. Apocalypta vind ik weer een moeilijke, vooral omdat het emotie in muziek is en niet in woord. Nightwish heeft wel emotionele nummers bij de rustige kant :) |
Citaat:
En metal hoort niet emotioneel te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
ghost of freedom watching over me melancholy i died for you |
Citaat:
|
Citaat:
en de nummers met klassieke stukken erin hebben toch ook wel een dramatisch tintje. Angels Holocaust Prophecy/Birth Of The Wicked/The Coming Curse etc. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |