![]() |
[Foto] Bloem
http://members.lycos.nl/perdi011/03783/DSCF0041.jpg
in de zomer gemaakt, kwam hem toevallig weer tegen ik heb de bloem express niet precies in het midden gedaan gemaakt met een fuji finepix 1300, antiek ja |
Ik had de bloem precies in het midden gedaan. ;) Nee, geintje...maar ik had er wel voor gezorgd dat de bloem er helemaal op stond. 'k vind het verder wel een mooie, scherpe foto, maar niet zo heel bijzonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niks aan
|
Citaat:
Citaat:
|
je legt iets vast wat iedereen ziet
de kunst is om iets vast te leggen zoals alleen jij dat ziet. |
Citaat:
|
Heel erg zonde dat hij er niet helemaal op staat, anders vind ik het een mooie foto.
|
ik vind er niets aan, hij staat er niet helemaal op, iets wat toch wel de bedoeling is als het onderwerp 'Bloem' is. en tja wat nienke zei over dat je iets laat zien wat iedereen ziet.
|
Wel een mooie foto, met ook wel mooie kleuren, maar idd een beetje.. saai.
|
Citaat:
doel je niet op de plaats van het onderwerp ipv de inkadering ervan? lijkt me niet dat die ene mm zoveel verschil zou maken. |
Erg saai.
|
Hmmm... tja.. het stukje dak linksboven stoort me heel erg... verder vind ik de sfeer en de lichtval heel goed... Ook in het midden van de foto, zit er in het donkergroen toch nog wat actie... en het levendige groen bevalt me erg
Ik kan niet zeggen dat ik het onderwerp heel spannend vind, maar ik herken wel dingen in de foto die me erg bevallen..... :) |
mooi helder
alleen niet echt bijzonder en ik had toch echt de hele bloem willen zien. |
kutcompositie
|
Kan het ook niet bijzonder vinden, maar zeker blijven oefenen :)
|
gaap.
|
het is wel mooi, maar bloemen zijn saai
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |