![]() |
Hoofddoeken op school
Ik vind dat iedereen deze week een pet of muts of een hoed moet opzetten in de klas, als de moslims het mogen, moeten wij het ook mogen! Dus daarom allemaal een hoofddeksel opzetten en dan moeten wij het ook mogen, of het is discriminatie van de Belgische (normale) studenten!
Greetz vlaanderen_leeft@skynet.be |
Geen van de opties. Je moet de andere topic goed lezen en die genoemde optie er in zetten.
|
ja, fuck off, ik kom uit België, dus zal het wel weten! :mad: Wij mogen het toch ook niet, waarom mogen zij het wel? Dit is discriminatie!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof niet dat deze topic iets toevoegd...de poll is niet compleet en een poll over zo'n complex onderwerp is idd vrij zinloos. En jij hebt het over discriminatie, ik vind dit ook nogal discriminerend opgezet. Volgens mij zijn moslims niks minder normaal dan Belgische of Nederlandse mensen. Moslims kunnen btw net zo goed Belgisch (of Nederlands) zijn. |
maak dan zelf een discussie
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat kan ook aan mij liggen hoor. :s |
Citaat:
Denk er maar even over na, overleg desnoods met mensen via pm of mail ofzo en start dan een nieuwe. En laat dingen als 'de Belgische (normale) studenten' dan ajb achterwege. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |