![]() |
Schilder wedstrijd
Ik heb pas met mn eerste gedicht mee gedaan aan een wedstrijd bij een schilder, Ik had er meteen al wat gewonnen. Ik was een van de winnaars:D Echt cool.. Het is cker niet een van mn beste gedichten, maar hij is met een beetje lol geschreven: Dit is hem in ieder geval:
Oost west, dit is mijn nest! Mijn kamer heeft een speciaal plekje. Een plekje in mijn hart! Het is mijn oost west, thuis best, waar ik elke ochtend weer een nieuwe dag start. ‘s Ochtends durf ik er niet uit. Maar omdat ik weer naar school moet. Geeuw ik voluit. Ik haal me deken maar van me af. Omdat ik anders toch weer verder maf. En vervolgens luister ik naar het gemekker, van die gasten op mijn stereowekker. Als ik thuiskom Na een ellendige dag, verschijnt er op mijn gezicht weer een brede lach. Op mijn drumstel heb ik de hele dag gewacht. En ook de computer vraagt weer mijn aandacht. In de avond, als het donker is. Beginnen behang en vloer te leven, omdat die leuke lichtjes ze een prachtige sfeer weten te geven. Ook de muziek probeert het te maken. Maar de klok sloeg elf keer. Dus kroop ik weer lekker onder mijn laken. |
Mijn kamer
heeft een speciaal plekje. Een plekje in mijn hart! Het is mijn oost west, thuis best, In de avond, als het donker is. Beginnen behang en vloer te leven > Deze stukjes vind ik Leuk, als je daar meer mee zou doen(y) De rest, is duidelijk, duidelijke schets, maar ik vind het veel te "gedwongen" gerijmd. |
Jongens, dit lijkt wel een sinterklaasgedichtje.
Allemaal veel te makkelijk. Welke idioot heeft jou een gedichtenwedstrijd laten winnen? 's Ochtends durf ik er niet uit. Maar omdat ik weer naar school moet. Geeuw ik voluit. Nou ja zeg, dit kan toch niet. Geen metrum, gedwongen en irritant rijmgedrag. Het slaat ook nergens op dat je geeuwt omdat je weer naar school moet. Slecht Groeten, Timocreon |
Ik vind het erg apart. Maar wel leuk.
Citaat:
Mij bevalt het wel. Je hebt een eigen stijl. Houden zo! (y) Alleen sommige dingen zijn idd iets minder mooi. O.a. dit: Citaat:
Nienke |
Citaat:
|
Citaat:
In de avond, als het donker is. Beginnen behang en vloer te leven, omdat die leuke lichtjes ze een prachtige sfeer weten te geven wel leuk, de rest doet me niet zoveel. |
Dank je Dionnetje,
Mooie spreuk trouwens |
Lees nou eens eerst boven aan: " HET IS CKER NIET EEN VAN MN BESTE GEDICHTEN" Zo moeilijk is lezen toch ook weer niet... Ennuh Timocreon:"Dank je Dionnetje" Ze verdedigd jouw niet ofzo hoor :| Ze deelt alleen dr mening mee .
Ps dionne ik heb je toch al eens gezegd dat ik het een slecht gedicht vind:| Ennuh daarom plaats ik het gedicht ook niet op dit forum.. Maar ik plaats het omdat ik hiermee gewonnen heb(Alhoewel t me wel verbaast, ja) |
Citaat:
Pff dit offtopic gezeur heeft me nu wel weer lang genoeg geduurd.. |
Citaat:
|
allemaal lachen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |