![]() |
hoeveel verdienen?
hallo allemaal!
ik werk in supermarkt de boni, gewoon fulltime, 40 uur per week. nou verdien ik net krap 750 euro, en mn uurloon is 5.11. weten jullie of dit klopt, het is namelijk niet zo heel veel voor 40 uur werken. en hebben jullie enig idee war ik dit kan opzoeken<>? ps. ik ben 20 jaar liefs van T.S |
|
Wil je weten of je uurloon klopt of wil je weten of je genoeg krijgt met 40 uur per week werken? In geval van het laatste dan klopt het, hoor. Inderdaad erg weinig, maar dat krijg je als je bij een supermarkt gaat werken.
|
jemig he, het is echt niks, ik sta elke maand rood, word er helemaal gek van! een vriendin van mij werkt in de kinderopvang, minder uren en verdient het dubbele!!
shitzooi! |
Is die vriendin ook 20? 't verschil is ook wel dat je voor de kinderopvang een opleiding nodig hebt...vaak verdien je dan idd ook meer.
|
ja zij is ook 20. maar goed, hopen maar dat ik gauw opslag krijg!
ik vind de bedragen wel laag, maar als je het omrekend in de gulden, dan was het anders geweest denk ik! zijn er nog meer mensen die iedere maand in de knel zitten met hun geld? en hoe hebben ze dat opgelost? |
Kun je niet zuiniger gaan leven en sparen om een opleiding te kunnen gaan doen in de toekomst?
|
binnenkort kunnen we een opleiding volgen via mn werk, en dat ga ik ook zeker doen!
|
Als je constant rood staat, moet je toch eens kijken naar je uitgave patroon: waar kan je op besparen?
Je verdient inderdaad niet heel veel, maar je hebt zelf voor dat werk gekozen, dus kijk dan wat je er aan kan doen om met dit werk alsnog uit te komen iedere maand. Misschien minder vaak uit, goedkoper eten kopen, minder lang douchen, of andere kleine dingetjes die toch heel wat besparen. |
Bij de AH verdien je veel meer volgens mij. Ik zou daar maar 'ns gaan solliciteren als ik jou was.
|
lijkt me sterk, ik ben jonger, werk minder en ben een leerling in opleiding en ik verdien nog ruim 130 euro meer. Ik zou het ff gaan uitzoeken (y)
|
5.11? hmmmm ben je net 20 of ben je al een poosje 20? Heb hiero namelijk wel de CAO die bij AH gehanteerd word
Dan zou je tussen de 5,30 en 6,11 te verdienen. Verder is het van belang wat b.v. je verantwoordlijkheden zijn etc. grtz ivo |
Citaat:
|
Wij draaien hier een 2 persoonshuishouden met 2 katten en een auto voor 800 euro per maand.
|
Ik werk ook in een supermarkt, wel parttime, maar ben 17 en verdien 5,40 per uur.. Heb geen idee hoeveel een 20 jarige bij ons verdiend, maar iig meer dan mij.
|
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA, ga dan asjebliefd snel een andere baan zoeken!!, je kan veeeeel meer verdienen zelfs zonder opleiding
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |