![]() |
Humanity? - tekeningding :)
Gloof dattie nog iets te groot iz, maja :)
Gemaakt met potlood en krijt (uhmz.. vergeten welk soort krijt, iig van die gortdroge dingen :D) Tiz vast niet helemaal anatomisch correct ofsow, mgoet. Daar gaat het ook niet om vind ik, .. mja, dit zat in m'n hoofd en móest het gewoon ff op papier zetten, best aardig gelukt :) 't gaat nen beetje over hoe ver men mag gaan met het kloten met dna bij organismen enzo. Zal de toekomst zó zijn? Tralala. http://www.endoria.net/upload/index.php/3050744205 |
*begint te juigen*
*verklaart roelies tekening tot Überduchtig :D* *applaus, staande ovatie, dansje, juig juig* :D |
mooi! MOOI! mooi! :cool:
het idee én het resultaat, whaa, allebei MOOI! :) *applaus* |
:)
tiz wel n beetje terminator-achtig, bedenk ik me net. :( Maja, boejunt. Dat had ik vanmiddag nog niet bedacht :] |
moooooooooooooooooooooooooooooi! *klapt in handjes...... :D *
|
:eek:
*doet heel trots zijn op superheld* kvinnem egt heewl mooj :) |
pols moet dikker en met meer bot. verder kan er wat meer schaduw in de handpalm.
anatomisch hoeft het inderdaad niet correct te zijn, het id is goed maar de bovenstaande dinkjes storen me toch (erg) |
mijn mening is bekend :)
wauw roel :) *trots* |
doop idee èn doop uitgewerkt...
|
Citaat:
|
koel bedacht!:)
|
dat dinges 'in' die arm lijkt op een vlak te liggen dat niet echt logisch is qua perspectief enzo.. onderwerp vind ik ook minder origineel maar het resultaat, en hoe je dat heb gedaan met krijt(!) vind ik heel goed!(y)
|
heel cool, strak onderwerp :P
|
hij echt koeel!!!!!
*benoemt zichzelf tot officieel groupie van roel* t idde is koel, tekening s koel |
Citaat:
Thanks for je reply, :) Andere mensjs ook trouwens :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zow bijzonder..:o
Oeh mijn mening wijkt wel af van de andere... ;) |
Citaat:
hoe meer zielen in mijn topic.. hoe meer posts :] |
Citaat:
|