![]() |
Ideeen voor presentatie over conservatoria?
A.s. vrijdag heb ik een presentatie over conservatoria. De algemene dingetjes zitten al in m'n spreekbeurt. (Toelating, in welke plaatsen ze zitten, vakken, beroepsperspectief enz) Heeft iemand nog n origineel idee voor mijn presentatie?
Ps. Ik ga niet zelf zingen! ;) |
een persoonlijke beleving van een (ex-)conservatoriumstudent?
Ow, en er is op T&C laatst een discussie geweest over de Rockacademie, misschien kun je het verschil tussen deze twee uitdiepen en argumenten geven waarom het conservatorium 'beter' is? (tenminste, dat denk ik) |
Op een instrument spelen (als je dat doet). :p Of juist als je het niet doet en dan mededelen dat jij, zoals je klasgenoten en docent waarschijnlijk al verwacht hadden, nooit naar het conservatorium zult kunnen en dan vertellen waarom oid. ;)
Of een stukje video laten zien (er is een tijd terug een hele serie geweest over het Haags conservatorium)? Of idd een persoonlijke beleving van een (ex-)conservatoriumstudent ofzo. |
Citaat:
|
misschien dat ik je daarbij kan helpen :)
ik speel piano en zit al 3 jaar in de Jong Talentklas van t Brabants Conservatorium in Tilburg en heb al een hoop meegemaakt! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |