![]() |
yellowcard
Is dat in Nederland ook zo bekend..? Tis een nogal commerciele band, maar ik vind het wel fijne muziek. ("maar Cat, jij hield toch alleen van industrial metal?" hou je kop)
Dus.. ik kom even peilen.. want ik heb geen flauw idee en ik ben nieuwsgierig :) Cat |
Wat is een yellowcard?
heb er eerlijk gezegd nog nooit iets van gehoord:s |
Zijn vrij bekend volgens mij.
|
is het die emopunk band? en zijn ze commercieel? oh?
|
nog nooit van gehoord
is dit raar? of zijn ze niet zo commercieel als je denkt? |
hebben wel coole nummers.
|
Ze hebben inderdaad wel leuke nummers, maar het is zo allemaal hetzelfde!
|
heb het wel eens gehoord omdat een vriend ze helemaal leuk vind maar dit is niet mijn soort muziek.. ze boeien me totaal niet..
|
Naar ons idee zijn ze in de VS nogal bekend.. moet je maar eens op die website kijken..
Maar hier hoor ik er weinig mensen over (behalve aars, die hier naast mij op de bank waarschijnlijk net zo stoned als ik zit te wezen).. Nja ach.. punkerige muziek met viool, tis weer eens wat anders :) |
ik vind er niet zoveel aan, wel origineel van die viool
|
hmm hier in amersfoort kent iedereen t zo'n beetje
ik vin t een supercoole band, laatste cd ocean avnue was een avn de beste cd's van 2003 vond ik volges mij zijn ze flink bekend |
Yellowcard is echt cool, maar ze zijn idd vrij poppy jah ;/
Maar ik ben niet iemand die dan meteen een band afschrijft, gewoon ik moet het leuk vinden. Ik heb niet als criterium dat de rest het niet leuk moet kunnen vinden. |
suuuuper goede band!
zoals artus al zei, in Amersfoort kent iedereen het!!!! altans... heeeeeeeeeeeel veel mensen :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
yellowcard is koel :) viool (y) en danique had hier al een topic over gemaakt.. toch? (of was het iemand anders? :bloos: ) |
Citaat:
;) |
Gave band (Y)
For Pete's sake is een van de betere nummers... Wist niet dat et zo bekend was, in et gat waar ik woon kent niemand ze... |
Jeuh! Koele band idd :) Imo is One for the Kids koeler dan Ocean Avenue, maar de eerstgenoemde heb ik nog niet in een winkel zien liggen :/ Ocean Avenue staat hier wel al in de kast :)
De CDs daarvoor zijn een beetje, euh.... ragbakkerig :+ Maar tussen OftK en de CD daarvoor (nja, rond die tijd ;) ) hebben ze hulp gehad van mensen (wie? weekveel :D Bond prob?) van Craig's Brother (jeuh!) en de kwaliteit (lees: melodie ;) ) van de muziek is beswel een beetje gestegen :D Haakjes PWNGAGE :cool: ;) |
ik heb er wel een cdtje van.. maar ik vind die stem van die zanger zo (n) verder viooltje klinkt (y) :cool:
|
uuuh ja een gast van yellowcard zat in craig's brother (net als de zanger van inspection 12 trouwes)
|
Citaat:
|
ehm ja CB is uit elkaar omdat ze allemaal dikke ruzie hadden
Ted Bond (zanger van CB) had op een gegeven moment zelfs een bord in zn tuin staan dat leden van craig's brother uit zn buurt moesten blijven had ik gehoord gezellig sfeertje iig |
in totaal heeft ongeveer een kwart van amerika in CB gespeeld..
|
yellowcard ik vind het een not..
|
Zijn behoorlijk leuk, maar ik moet zeggen dat ik de commercialiteit niet echt zie...
|
zelfde 'point of view' hier.
|
ik had vroeger een yellowcard
|
Ik ken ze alleen van die 'Punk goes pop' CD (ofzo). Toen hadden ze een liedje van Michelle Branch (Everywhere) gecoverd.
|
die vonk ook wel cool
maar eigen nummers zijn nog stukken beter vin ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |