![]() |
hoe vaak zie jij je vriend(in)?
misschien naar aanleiding van het topic van Fade of Light
'Als je elkaar hoelang niet ziet, begin je je zorgen te maken?' http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=717376 hmm wat vinden jullie vaak, te vaak, te weinig, en hoe vaak zien jullie elkaar nu echt? ikzelf zou mn vriendin graag vaak willen zien, maar soms gaat dit blijkbaar :S niet [edit] ik maak deze post denk ik toch omdat ik net tot de pijnlijke conclusie kwam dat ik en mijn vriendin (denk ik) iets anders van onze relatie verwachten, en wil horen wat jullie normaal vinden, of graag zouden willen [/edit] |
Tsja, je moet natuurlijk wel altijd bedenken wat reeel is, want wat als je ver van elkaar vandaan woont?
Ik zou hem dan wel elke week willen zien, in de weekenden dus, maar dat is echt niet mogelijk, want in weekenden is er zo veel te doen, zijn er wel meer verplichtingen dan alleen je vriend(in) waar je gewoon niet altijd samen naartoe kunt.... Misschien geldt wel: hoe dichter je bij elkaar in de buurt woont, hoe vaker je elkaar zou moeten zien... |
ik zag dit als aanleiding voor mij om dit topic te openen:
maar.....achja.....heel vaak hoeven we elkaar niet te zien vind ik achja.... ik vind het natuurlijk leuk om je te zien........maar als dat vaker dan 1 keer wordt ofzow.....dan gaat het al zo moeilijk samen met de rest van mijn uuh.....achja......hoe zal ik het noemen....leven?....nee dat niet....maar uuh bezigheden ofzow edit: 10 km, al ben ik elke dag in de stad waar ze woont |
Ik woon in Gouda, hij in Utrecht. Ik doe er een uur over om bij hem te komen.
Ik zie hem 1x per week. Het liefste zou ik hem toch 2x per week zien, maar we hebben het beide druk met school ed. Het zou opzich wel kunnen, maar echt vaak komt het niet voor. Nu heb ik iig iets om naar uit te kijken en vervelen we elkaar niet echt. Ruzies heb je ook geen tijd voor, dus er zitten natuurlijk wel degelijk voordelen aan. Verder hebben we ons eigen leven, onze eigen vrienden. Offtopic: ik zie hem morgen weer :):):) |
Paar avonden in de week. 2 of 3.
|
ik zie me vriend meestal in het weekeind en dan ook meestal wel elk weekeind... maar soms niet door drukte ofso...
|
Ik woon in Emmen, hij in Eindhoven...
We zien elkaar alleen in de weekenden, en dat zal wel minder worden als ik in mijn eindexamen periode zit. :( Natuurlijk heb ik het er moeilijk mee en zou ik hem graag vaker zien, maar niet elke dag, dan zou ik gek worden :) |
Ik zie mijn vriend alleen in het weekend (vrijdag middag tot zondag middag). We zien elkaar bijna elk weekend en heel soms heb je idd verplichtingen en dan kun je mekaar maar een dag zien of soms helemaal niet.
Dus laten we zeggen 2/3 van de zeven dagen. En heel soms dan 12 dagen niet bah. Misschien klinkt het gek maar ik heb er niet zo'n moeite mee.Ja dat van de 12 dagen wel maar de rest niet ik vind het prima zo. Ik zou het niet kunnen om mijn vriend elke dag te zien en alles samen te doen en overal samen naar toe te gaan. Ja en wat normaal is tja wat jullie als koppel normaal vinden denk ik.Het verschilt per persoon ,per relatie. Sommige willen mekaar elke dag zien en anderen juist maar 1 keer per week een dag samen doorbrengen. Maar als jij moeite mee hebt moet je dat wel met je vriendin bespreken vind ik dan weet je tenminste waar je aan toe bent. |
@ gothic, en vind je dat niet vervelend? dat je zeg maar naast elkaar een apart leven hebt?
|
We zitten bij elkaar in de klas dus ik zie hem elke dag op school en ook nog wel eens na schooltijd, ook nog wel eens in het weekend. Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat we bij elkaar in de klas zitten, maar ach anders hadden we elkaar ook niet leren kenne.
|
ik zie hem de komende 2 weken simpelweg niet, want we hebben allebei examens.
Maar normaal op ff tellen (zondag, woensdag, donderdag, soms vrijdag en zaterdag) vaak genoeg... Maar echt bij mekaar zijn we ongeveer 3 avonden in de week. En vaker zou ik wel willen, maar dan slaa gik helemaa niet |
Citaat:
Langzaam vermengen onze levens zich. Hij heeft mijn vrienden nu een keer allemaal gezien en ik zal de zijne vast ook een keer zien en zo vermengt het zich langzaam. Als je dit te snel doet, moet je als het uit is alles aan iedereen uitleggen en vertellen. Op deze manier hou je het simpel en rustig en kun je alles op je eigen tempo opbouwen. En mocht het dan uitgaan, dan heb je tenminste nog een leven over. Het enige wat voor mij dan op dit moment zou veranderen dat ik iets anders op zondag moet gaan doen... |
Ieder weekend van vrijdag avond tot zondag middag :)
|
Ik zie hem eigenlijk standaard op maandag, woensdag en zaterdags blijf ik bij hem slapen.
Dit omdat we niet anders kunnen (meestal). Op dinsdag, donderdag en zaterdags overdag voetbalt hij. Ik dans op vrijdag en zaterdag (hele dagen). Maar in de vakanties e.d. zien we elkaar vrijwel iedere dag, behalve als het echt niet kan. Ik kan eigenlijk ook niet lang zonder hem.. |
Ik zie mn vriend ongeveer iedere dag en soms 1 dagje niet..
En ik vind het wel goed zo, heerlijk om na een irritante schooldag even in zijn armen te kunnen liggen.. |
Ik woon in Amsterdam, en hij in Utrecht. Dat is hemelsbreed niet zo ver, maar ik ben toch al gauw 1,5 uur onderweg. Toch zie ik hem vrij vaak, om een aantal redenen:
Hij zit bij mij op school, in Amsterdam Mijn fysiotherapeut zit in Utrecht, dus dan ga ik ook wel bij hem langs :p Idem voor m'n karateschool. We zien elkaar zo'n 3 x per week, inclusief slapen. Hm... of misschien 2 nachten per week, dus 4 dagen. En soms huppelt ie langs op school. |
Ik vind het toch wel normaal om elkaar 2 of 3 daagen per week te zien.
Ik zie mijn vriend meestal 4 tot 5 dagen per week, maar dan niet de hele dag. De meeste tijd daarvan is hij aan het volleyballen. We besteden gemiddeld zo'n een tot anderhalve dag per week echt aan elkaar en dat vind ik eigenlijk best weinig. |
wij zien elkaar bijna leke dag. maar in vakanties soms een hele maand niet :(
|
Reizen kost van mij naar hem ruim anderhalf uur.
We zien elkaar dus alleen in de weekenden, van zaterdagmiddag tot zondagmiddag, of soms van vrijdagavond tot zondagmiddag. Wel bijna alle weekenden. Natuurlijk baal ik er wel eens van, maar t is goed zo. |
Ik wil hem graag iedere dag zien, maar het is ook weleens goed om hem af en toe n daggie niet te zien. Maar meestal is het toch dagelijks.
|
Citaat:
Maar iig dat doet er niet toe.. Wanneer ik hem zie? zolang hebben we nog niet nu een maandje en we zien elkaar iig in de weekenden. En hij probeert doordeweeks ook langs te komen. Dat is soms nooit maar soms ook 2 of 3 x. Dus het verschilt heel erg... Weekenden is van vrijdag avond tot maandag ochtend.... |
Elke dag want begin oktober wonen wij samen. Daarvoor zag ik hem 6 dagen in de week, alleen maandags niet.
|
Klinkt gek...maar als ik een vriendin heb dan zie ik haar liever niet al te vaak als het kan :confused:
|
2 dagen in de week (weekend)
veel te weinig, maar het gaat moeilijk want hij heeft zn school in hilversum en ik de mijne in den haag, en door de weeks lukt het gewoon niet |
Citaat:
|
Ik zie mijn vriend ehm, nouja, in het weekend, meestal komt dat er op neer dan ik vrijdag-zaterdag bij hem slaap en hij zaterdag-zondag bij mij, of andersom, daartussenin doe ik dan dingen als opdrachten maken, forummen en socializen met ouders. Soms komt hij doordeweeks naar Groningen, ik ben 1 keer doordeweeks naar Enschede gegaan. Soms ben ik maandag vrij, dan zie ik hem nog een middagje als dat kan, soms ben ik vrijdag vrij, dan zie ik hem donderdag al.
We vinden het allebei te weinig :). We zien elkaar wel genoeg uren, op zich, maar we vinden het niet zo leuk om elkaar elke week vierenhalve dag te missen. |
Ik zie hem sowieso 2 dagen per week op mijn stage.
Daarnaast (want dat telt ntl niet echt..) 2 avonden en het weekend meestal, maar het verschilt een beetje per week :) |
ik zie mijn vriend elke dag. op school, maar ook thuis. hij woont bij me in de straat sinds nog-niet-zo-lang en ja, dat maakt dat je makkelijk bij elkaar langs kan gaan.
|
we wonen 80 km van elkaar af, reistijd van deur tot deur is ongeveer 2 uur.
hij komt op dinsdag-middag naar mij toe vanuit zijn school, dan gaatie woensdagochtend weer naar huis. en we zien mekaar meestal vanaf zaterdagavond tot zondagavond. 2 keer dus, maar dan wel lang. |
Te weinig. Een keer in de week op vrijdag want we mogen nog niet bij elkaar tukken.
|
hmm een keer of 2, 3 per week.. maar het verschilt wel natuurlijk. en dan is het vaak wel minstens 1 nacht :)
<3 |
Van zaterdagavond tot zondagavond en verder doordeweeks meestal wel een kort avondje en nachtje, maar soms ook niet.
Werk :s |
Alleen van zaterdagavond tot zondagavond :(
|
We wonen ong 7 kilometer van elkaar en zien elkaar doordeweek 3 of 4 keer. Op vrijdag en zaterdag slapen we bij elkaar. Zaterdag moet hij werken dus alleen zondag zijn we een hele dag bij elkaar.
Dit als al best veel als ik de rest lees en toch zou ik hem vaker willen zien. Doordeweek telt niet echt dan zie ik hem 2,5 uur als het niet minder is (af en toe natuurlijk vaker) |
We zien elkaar alleen in het weekend. Hij studeert in Leeuwarden, ik woon in Waalre (Eindhoven). Als ie dan thuis is in t weekend zitten we goed, hij woont 2 deuren verder :)
|
we wonen slechts 5 km van elkaar af, maar zie hem echt niet meer dan 1x in de week, allebei veel te druk... misschien wanneer het zomer is, school afgelopen dat het wat meer wordt. :cool:
|
Hij zit bij me op school, daar zie ik hem en in het weekend ook nog een dag. Dus 6 dagen per week. Als we tentamens hebben spreken we niks af buiten school en in de vakantie zie ik hem ongeveer 3x per week.
|
Citaat:
|
Ik heb er helemaal geen moeite mee om mijn vriendin elke dag te zien. Vind het al klote als ik d'r 1 dag niet kan zien :o
Gelukkig is het meestal ook maar 1 dag in de week dat we elkaar niet zien gelukkig. Maar meestal komt ze dan toch nog wel even in de winkel waar ik werk... :) |
ik zie de mijne 1 x per week, omdat ze anders vind dat het te gewoon word ofzo. tsja :S
|
hmm,, we wonen halfuurtje openbaar vervoeren van elkaar... en we zien elkaar denk 4 of 5 dagen per week. Ik vind het helemaal goed zo en hij ook. Het liefst heb ik hem elke dag om me heen, maar ik vind het ook lekker nog wat tijd voor mezelf te hebben
|
Elke dag, niet zo gek als je samenwoond.
|
Ik zie mn vriendje 3 tot 4 keer per week. Ik zou em veel vaker willen zien..
|
Citaat:
|
Elke schooldag, zaterdag meestal met uitgaan en zondags 9 v/d 10 keer na kerktijd.
|
Ik zie mijn vriendje zown 2/3 keer per week... Als we beide meer tijd hebben zien we elkaar wel vaker. In de kerstvakantie bijna iedere dag. Ik vind het wel prima zo!
|
Ik zie mijn vriendjuh 3 of 5 keer per week. (y)
Ik geef heel veel om hem en wil hem dan ook het liefste elke dag om me heen hebben. maar het is ook belangrijk om elkaar ruimte te geven voor je zelf je vrienden en school. (y) Ik denk dat als je elkaar TE veel ziet dat je TE veel gaat claimen en dat wil ik absoluut niet. :evil: Ik weet niet wat gezond is in een relatie om samen te zijn?!! Je moet gewoon kijken waar je alle 2 tevreden mee bent! ;) |
toch wel elke dag eigenlijk (meestal van een uur of 4/ 5 tot de volgende ochtend) en dat gaat al bijna 2 jaar harstikke goed en dat gaat nog heel lang zo goed gaan ook als het aan mij ligt.
|
Ik zie m maar 1x in de 3 weken, 2x in de 3 weken als ik geluk heb.. :(
Het is niet veel, maar hij zegt dat ie het op het moment heel druk heeft.. en dat geloof ik ook wel. Hij heeft wel ov, maar hij woont in Drachten, en ik ergens in een buitendorp dichtbij Heerenveen.. en de bustijden sluiten totaal niet aan. Maar volgend schooljaar wordt t (hopelijk) meer.. dan zit ik ook in Leeuwarden op school, en hij ook.. En ik ga daar ook nog wonen dus dan moet r wel wat meer te regelen zijn. |
ik zie hem elke dag op school, en praktisch ook thuis. hij woont bij me in de straat, dus t is een kwestie van de straat oversteken en naar binnen lopen. nee, dit hindert me niet, vindt het ook niet vervelend. je raakt er aan gewend, net als grote afstanden, lijkt me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |