![]() |
"getekend" door gebeurtenissen
kun je van ingrijpende gebeurtenissen in je leven ook "getekend" worden?
En dan bedoel ik dat je b.v. een (ik noem het maar zo) kras op je handen of gezicht krijgt heeft iemand dit meegemaakt? graag serieuze reacties :| |
Ik denk het wel, omdat je geest direct in verbinding staat met je lichaam.
|
Ik heb eens in een boekje over handlezen gelezen dat je een bepaalde ingrijpende gebeurtenis als een knak in een lijn op je hand kunt zien. Ik heb mijn tenen eens laten lezen en die man zei tegen mij, kijk ik zie aan je kleine teen dat je ouders nog niet zo lang geleden zijn gescheiden. Nou wist die man dat al voordat hij mijn tenen las, maar volgens hem kunnen je tenen door een ingrijpende gebeurtenis scheef gaan staan.
|
Bedoel je dit nou in de zin van: mijn moeder is op jonge leeftijd overleden en nu heb ik een litteken in mijn hals
of in de zin van: ik dacht me heel sterk in dat ik met een mes in mijn arm sneed en hoewel ik geen mes bij de hand heb en het dus niet in het echt gedaan kan hebben staat er een snee in mijn arm Vooral die laatste is iets wat veelvoorkomend schijnt te zijn. Die 1e... ik weet het niet... Vind het nou niet echt iets waarvan ik zeg: ach, zou zomaar kunnen. Het tekent je natuurlijk wel, maar van binnen... Van buiten zal je denk ik niet zo snel zien. |
Citaat:
|
Citaat:
diezelfde lijn is ook veel vager en dunner dan die op mn andere hand.. pfoe heel erg bedankt, relaxxamann :) |
ik begrijp denk ik wel hoe je je voelt, het kan je styerk verwarren, zoiets...
toch denk ik dat je lichaam en geest nioet zo sterk invloed op elkaar hebben dat er op die manier een verandering zou optreden. bepaalde dingen hebben wel invloed op je lichaam, maar dat heeft meer te maken met je gedrag, denk ik bv slaaptekort, voeding maar ook wel "stralen van geluk"als je verliefd bent dit zijn natuurlijk wel vrij subjectieve zaken, maar ik dwaal af ik denk dat jou persoonlijke ervaring best iets achtergelaten kan hebben bij jou maar niet iop de manier die jij noemt |
Citaat:
|
Zal ik jullie wat zeggen de lichaam behoort te vergaan.
Je moet niet door koffie dik kijken. Wat gebeurt gebeurd en wat zal komen zal komen. Trouwens als je veel ellende hebt meegemaakt zie je er misschien niet getekend uit maar je kan er wel van verbitterd raken . |
Nou van een brandende soldeerbout die je op tafel laat liggen wel ja, en dat kan ik uit eigen ervaring vertellen :P
k liep een poosje rond met een half ge BBQde plek op mn hand :D ontopic: geen idee heb het zelf nog nooit echt meegemaakt |
ik heb een boekje over handlezen en de lijnen van je handen zijn toch niet gelijk? Die zijn van mij ook helemaal niet hetzelfde! Bedoel je nou dit of ...?
|
mensen die verbrand zijn, zijn getekend voor het leven door een gebeurtenis. Verder geloof ik er allemaal niet in, dat handlezen enzo.... wie weet komt dat door het gebrek aan kennis waarom er dan zo'n lijn zou komen enzo, want ik zie niet in hoe dat zou komen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |