![]() |
honger...
hey mensen
ik heb een probleem, eigenlijk best wel erg.. ik heb echt een hele dag door honger.. hoe komt dit? of wat kan je hieraan doen? alvast bedankt... |
Heb je al eens geprobeerd wat te eten?
|
ja tuurlijk, alleen ik blijf honger houden en als ik blijf eten wordt ik strax een grote waterballon....
|
Een week proberen met die honger te leven, daarna is ie hopelijk over. ( dan raak je gewend aan drie keer per dag eten )
|
Citaat:
|
Zo regelmatig mogelijk eten, bv. om de twee uur. 3x een normale maaltijd en 2 tussendoortjes. En dan geen achterlijke hoeveelheden, maar normale. En verder niet aan die honger toegeven. Als je het echt niet volhoudt (bv. 'eng' wordt oid), dan kan je altijd bv. nog een extra appel nemen ofzo.
|
zoals hierboven al is gezegd: wel gewoon eten
eet anders wat fruit en drink veel water, zodat je maag wat gevuld is:) |
bedankt allemaal...
|
Gewoon eten, je bent nog niet op de leeftijd dat het in de breedte gaat ;)
|
Probeer iets lichts te eten, bijv. Brinta o.i.d. :)
|
Moet je eten he :p
|
moet je niet ongesteld worden ofzo?
|
dus geen chocola enzo eten, maar echte voedzame dingen...
fruit, groente, brood ed. Ik heb er ook wel eens last van gehad, en ik at pizza, snoep etc. |
Citaat:
|
om maar origineel te zijn: eten:p
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer is ontbijtkoek ofzo
|
eten.. iets waarvan je vol raagt.. pers eens een bak smaakkwark naar binnen, doet het voor mij meestal wel :D
|
geen idee hoe het komt..maar..
dat is trek..geen honger. honger is wat de 3e wereld kindjes enzo hebben... |
Probeer een regelmaat in je leven te krijgen (wat eten betreft) 3 maaltijden per dag, en soms nog een tussendoortje (sultana of iets dergelijks). In het begin is het misschien moeilijk, maar je lichaam moet er aan wennen.
|
Citaat:
Maargoed, 'de hele dag honger' kan idd alleen echt zo zijn als je te weinig eet. |
Citaat:
Ik heb nu ook honger, weet je wat ik dan doe? Ik eet tot ik vol zit. En dan 3 tot 4 uur later weer. Zo heb ik geen honger meer overdag, alleen af en toe trek.. dan eet ik een appel of een koekje. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |