![]() |
Test je Politieke IQ
|
Citaat:
|
Ik had 190. :)
|
Als je alle vragen overslaat heb je een IQ van 116. :cool:
|
Op de sp site kom ik uit principe niet :o
|
Citaat:
|
Dit zegt niets over je politieke IQ, het zegt puur iets over feiten kennis. Politieke IQ houd voor mij toch wel iets geheel anders in (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://imageshack.us/files/politiekIQ.png
Hoe haal je in godsnaam een IQ onder de 100? Citaat:
|
Citaat:
ik had 123... dit kwam niet door de kennis, maar door logisch nadenken hoe je die kruisjes neerzet |
Citaat:
|
133. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grr. Wat een kneuzenvragen trouwens, die zeggen werkelijk geen flikker over je 'politieke IQ'. Ja, dat is een excuus om te verhullen dat ik gewoon stink in die vragen. :D
Politiek is toch voor nerds. ;) |
Toch raar dat iedereen hoger scoort dan het gemiddelde...
|
wel 57
|
Citaat:
|
Citaat:
|
77, na heel veel gokken en combinaties proberen.
|
Test je politieke IQ (in tien vragen)
Je hebt alle vragen gehad! Bedankt voor het meedoen! Je was deelnemer 5165 sinds 31 juli 2002. Je hebt 10 vragen beantwoord in 71 pogingen. Je PolitIQ is 104 . (waarbij een PolitIQ van 100 het gewogen gemiddelde van alle deelnemers is) Wat een vreselijke quiz zeg. (n) |
Je was deelnemer 5165 sinds 31 juli 2002.
Je hebt 10 vragen beantwoord in 130 pogingen. Je PolitIQ is 57. (waarbij een PolitIQ van 100 het gewogen gemiddelde van alle deelnemers is) _____________________ ik ben echt slecht... :bloos: |
SP? Nee, bedankt....
|
Test je politieke IQ (in tien vragen)
Je hebt alle vragen gehad! Bedankt voor het meedoen! Je was deelnemer 5165 sinds 31 juli 2002. Je hebt 10 vragen beantwoord in 21 pogingen. Je PolitIQ is 420. (waarbij een PolitIQ van 100 het gewogen gemiddelde van alle deelnemers is) Nog eens proberen? :D |
146 - En ik sloeg een vraag over terwijl ik dat helemaal niet wilde :)
Niet zo'n fijne test. |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
66 :d
|
Citaat:
Citaat:
|
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar waarom zijn we allemaal deelnemer 5165? :confused:
|
Wat een kut test :o
|
en trouwens waarom, moet ik in hemelsnaam weten welke achter naam een vrouw is :confused:, tevens moet je weten welke uit de kamer zijn gegaan. Iemand die op plaats 28 staat is vertrokken :confused:, dat is toch niet interessant genoeg :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
belachelijk |
116 maar ik had alles overgeslagen
|
Hoe vreselijk die test.
Ik ben nog bezig, maar op den duur wor ik zo ziek van al die combinaties dat ik maar 'sla over' doe:| (Dan heb je er 5 goed en lijkt die 6e gewoon nergens te staan:|) |
92, maar dat zal wel komen doordat mijn echte IQ niet zo hoog zal zijn als ik kijk hoe ik die dingen opnieuw invul. :D
|
Bagger (n)
|
echt een saaie quiz, had 77
|
93
|
De SP site ga ik niet bezoeken. :o
|
Pffff in mastermind spelen ben ik veeeeeeeeeel beter
Citaat:
|
96
|
Die test hoef ik niet te doen, ik weet zo al dat mijn Politieke IQ dramatisch slecht is... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik 98. :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |