![]() |
Laatste stoeltjes Formule 1
Wie gaan de laatste twee stoeltjes bij Jordan innemen?
|
Ik denk 1 jonge (onbekende) Britse coureur, de ander weet ik niet.
|
Ik denk dat het toch Heidfelt en Verstappen worden... :)
Jos is op dit moment trouwens op bezoek in de Jordan-Fabriek op uitnodiging van Eddie Jordan. BRON En de 20e zal Jordan gaan testen met de rijders waar Eddie Jordan nog aan twijfelt. Na die tests zullen ze gaan evalueren welke coureur het beste bij het team past. BRON |
|
idd nogal zinloze topic. :rolleyes:
nu ja, ik denk dat't Verstappen en Heidfeld gaan worden. Verstappen omdat ie geld heeft en Heidfeld omdat ie een verdomd goeie coureur is :D |
Ik ga voor Verstappen - Heidfeld
|
verstappen-villeneuve zou het leukste zijn, maar ik denk verstappen-heidfeld.
al staat heidfeld ook niet bekent om zijn vele sponsers. |
Ik hoop voor Villeneuve dat hij erbij zit, maar ik denk heidfeld en Verstappen.
Nutteloos topic overigens. |
Ik denk Heidfeld - Verstappen. Heidfeld test al een tijdje voor Jordan, al zegt dat natuurlijk niet veel. En Verstappen heeft geld. Maar een Engelse coureur zou ook goed kunnen (Firman), omdat de sponsor (B&H) dat wil.
|
Het zal denk ik grotendeels tussen Heidfeld, McNish en Verstappen gaan. Ik denk (en hoop ook) Heidfeld op het eerste stoeltje en Jos op het tweede stoeltje! :)
Eddie mot toch eens een dezer dagen de knoop doorhakken, want zo ver weg is de eerste wedstrijd niet meer en er moet nog veel getest worden! |
Bas Leinders is volgende week iig van de partij om voor Jordan te testen... De belg lijkt wel kansloos voor een racestoeltje, maar toch is het leuk nieuws voor de belgen onder ons. :)
Verwacht wordt dat iig 1 van de twee racecoureurs voor 2004 deze week nog wordt gepresenteerd... Deze zal dan ook direct gaan testen. Ik hoop dat Jos gaat testen, het liefst zelfs naast Heidfelt... Kunnen we meteen zien hoeveel sneller (of langzamer) ons Josje is dan die Duitser. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Bas komt niet in aanmerking voor een racezitje bij Jordan, Verstappen wel... Dus ik weet niet waar je opmerking op slaat. |
Ik heb gekozen voor Verstappen en Heidhfeld :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder geld kom je de F1 niet in, of je moet bekend staan als een enorm talent... Helaas staat Bas niet bekend als 'super talent', en zal hij dus een grote zak geld mee moeten nemen om aan de bak te kunnen (bij welk team dan ook). Op dit moment heeft Bas die grote zak geld niet, dus maakt hij ook geen kans op een zitje bij welk team dan ook... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bas is idd kansloos: zonder sponsers begin je nix.
|
Bron: www.F1racing.nl
Leinders meteen in fout Zenuwen? Stress of gewoon verrast door de koude remmen en banden? Feit is dat de eerste test van Bas Leinders geen goed begin heeft gekend. De Belg ging vrijwel meteen in de fout en beschadigde daarbij de flank van zijn Jordan EJ13. Dat meldde onze fotograaf op het Spaanse circuit zopas. De schade valt gelukkig beter mee dan na de crash van Timo Glock. Leinders zal normaal gezien later vandaag gewoon nog kunnen testen en moet er dan voor zorgen dit foutje recht te zetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |