![]() |
hardcore topic [2]
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=713959
ik zeg hands tied! http://www.xmulletx.com staat wel een mp3 maar die site schijnt het niet bij iedereen te doen (en als ie het wel doet check ook die floorpunch filmpjes!) |
en nog crivits liefhebbers hier?
mp3's |
eehm
wat is dit voor een kut topic ;) uuh k heb geen duidelijke favo? In Nederland heeft backfire! een speciale plaats (eerste hc show, nog steeds retestrak), urban conflict (die agressie!) en maypole? (en nog 30 andere bands) buitenland: bleeuh idd een kut topic |
Hands Tied is voor mij persoonlijk de brave tennisvariant op hardcore ;) hahaha. Nee ik hou gewoon van vieze kansloze gasten die kankerherrie maken.
Ik zeg TEAR IT UP. Nieuwe ep gister binnen gehad. Holy shit hoe vet!. Everybody hates me! |
Die mp3s staan hier http://www.xmulletx.com/mp3.htm, heel handig, staan nog veel meer vette nummers daar.
Hands Tied - Nothing Can Compare Als de breakdown begint wordt het saai, maar waarschijnlijk vind ik het vetter als ik er voor in de stemming ben. Nu we het toch over hardcore hebben: weet iemand waar ik The Age of Quarrel/Best Wishes (of 1 van die 2) van de Cro-Mags kan kopen/bestellen? En/of Black Flag - Damaged en Agnostic Front - Cause For Alarm/Victim In Pain voor een redelijke prijs? Bij voorbaat dank. |
En over de Crivits nummers:
geweldig, ik houd echt spontaan van die MTV-stem van de zanger. Catchy as fuck, jammer van die bassist alleen ;) Hard! |
|
Op die Black Flag plaat na zul je alles 2e hands of een bootleg moeten zoeken. www.punkwinkel.nl heeft damaged wel. Haal gelijk ook Jealous Again. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Word tijd dat je die op de kop tikt dan. Anders mis je veel gave schijfjes :)
Zoals de beide Knife fight 7"s....Holy fuck wat een band!! |
damaged draait toch om kant A ;)
|
Nee da's my war arjan. Ken je klassiekers tennisboy ;)
Wouszer: Annihilation Time 12"/cd(die grijze). Als je van BF houd :) |
Bedankt hoor jongens, maar tot half februari heb ik toch geen geld. In 2 weken voor €125 bij Reflections gekocht :D
|
:d
|
hardcore is dood
|
It's all about de vegan metalmosh toch?
|
the promise/champion tour
yea. |
:d
|
Overigens, die Carry On cd is GEWELDIG. De beste 'nieuwe' cd die ik in tijden heb gehoord. Die mp3's hadden me niet helemaal overtuigd, maar dat album absoluut wel.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=698644 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die carry on plaat is een van de gaafste hardcore platen van de afgelopen 5 jaar samen met Background Music van AN.
|
Citaat:
ik ben 1 van de weinige nl. kids die WEL siked is voor champion ;) |
Citaat:
top 3 beste hc full lengths van deze eeuw, tot nu toe: ver boven aan: carry on - life less plagued 2. an - background music 3. no warning - ill blood maar nu staat nummer 3 op, en ik sloop mn kamer :) |
Citaat:
dus ik moet wel ;) |
Citaat:
|
Citaat:
trial is de voorloper van champion iig |
Citaat:
|
klonk SAS als champion? :O
|
Citaat:
|
Ik vind t er voor geen flikker op lijken. Anyways ik dig champion niet. The Promise wel.
|
Als jij Hands Tied zegt, zeg ik In Your Face !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Champion (Bridge 9/Join The Team Player, USA)
The Promise (Indecision, USA) Spelen op 24/4 op Groezrock! |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen Beatsteaks en de Heideroosjes zijn pas confirmed. |
Dat wil niet zeggen dat t niet zeker is. Mensen die de tours boeken weten wel of t zo is of niet.
|
Backfire-maastricht
Born from pain-heerlen allemaal vrij regionale shit dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee als je begrijpend kan lezen dan zul je merken dat dat er niet staat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is 'the ex' ook hardcore?
|
Nope. Punk geloof ik of althans dat waren ze ooit. Dunno, maar geen hc iniedergeval :)
|
enzo.
|
Citaat:
ja nou het werd beschreven als punk ja, maar ik vond het eigenlijk welhardcore zo hard enzo :p |
Citaat:
Want anders laat het dus helemaal nergens op. Maarja, ik heb neit eens meer zin om in discussie te gaan eigenlijk. En Rogue, heb je nou al werk of school? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |