![]() |
Wat ging er vandaag niet volgens planning bij jou?
Ik had een toets die ik weer op 1% niet gehaald heb, de vorige keer ook al. Wat ging er bij jullie niet goed?
|
Ik heb me vanmorgen verslapen.
|
Ik werd te vroeg wakker. Nu loop ik voor. :(
|
Ik kreeg me toets niet af, terwijl ik voor die toets een voldoende moest halen.
Voor de rest had ik geen planning vandaag. :) |
Ik dacht dat ik één blaadje voor m'n tentamen Gs nodig had. Ik had er drie nodig. :| :eek:
|
Toen ik vanochtend wakker werd voelde ik me ziek, nu lig ik al heel de dag in bed.. niet helemaal volgens mn planning dus :s
|
- ik had heel goed geleerd voor mijn economie-toets maar ik snapte er helemaal niks van, en dat was niet de bedoeling.
- mijn geschiedenistoets daarentegen ging beter dan verwacht. |
Nou ik moest lessen om 9 uur, en om kwart voor 12 op school zijn, dus dat zou ik makkelijk redden.
Het lessen ging goed, TOen kwam ik thuis, bel aan, niemand doet open (mijn pa was toch thuis¿) en ik had geen sleutels of telefoon bij, niet eens een jas... Ik dacht nou, dan bel ik wel aan bij de buren (waar mijn vriend woont) om te bellen, daar was niet meer thuis, de andere buren dan.. ja die wel.. ik bellen.. voicemail... ingesproken.. wachten wachten wachtent.. intussen was het al half 12, school zou ik al niet meer redden. Na al dat wachten de conclusie dat ik maar naar mijn broertjes school moest gaan om de sleutel te halen... dat is 40 minj. met de bus.... daar ben ik dus nu net van terug, en het is nu half 2.... en waar mijn vader is... ik zou het niet weten |
Nog niks, maar dat komt vast nog wel.... :(
|
ik moet nu echt tentamen leren, maar et lukt me gewoon niet om langer dan 5 min geconcentreerd te leren :(
|
mn wekker ging om 7:00 af ipv 8:00...
|
Zou vroeg opstaan om tentamen voor te bereiden, maar heb me dik verslapen. :mad:
|
Ik had al uren geleden moeten beginnen met leren. Niet gedaan dus.
En ik ben iets vergeten met mn Engels mondeling vanochtend. |
bio toets, ging echt nergens over, stom vak, nooit moeten kiezen, maar goed. verder gaat alles naar wens... (y)
|
the same old thing, niet leren ook al zou het moeten. (n)
|
Wat gezellig, iedereen heeft toetsen:)
|
Ik had ingepland voor het tentamen alles nog even in te kijken vanochtend en had berekend dat ik daar ongeveer drie kwartier voor nodig had.. ik zette mijn wekker om 6 uur.. bleek dat ik nog een half uur langer had kunnen slapen: gemeen :(
Verder had ik ingepland te gaan leren maar ik heb geen zin |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had gepland om uit te slapen, maar werd te vroeg wakker door m'n zusje en haar vriendinnen. |
ík ben nog steeds ziek :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schoolwerk. Als ik me aan mn planning had gehouden zat ik nu al lekker boeiend Wiskunde te maken :)
|
Citaat:
:D Herkenbaar.... |
Well..
Frans had vanochtend slecht moeten gaan. Maar nee. :cool: Love @ contexten |
Ik ben voor de 4e keer gezakt op me rij-examen :(
|
De omgang met mijn grote liefde ging vandaag niet volgens plan.
Volgens mij had ze echt wel een off-day. :( |
mn scheikunde proef gaat niet zo goed :(
|
niets bijzonders
|
mn presentatie, duidelijker: mn cijfer dr voor:p
|
Ik werd te laat wakker, zonde van deze vrije dag
|
Er achter komen dat ik gisteravond toch lichtelijk doorgelekt was met als gevolg (heel klein en onopvallend gelukkig) een klein rood vlekje in mijn broek :s
|
dat ik opeens morgen met de trein naar duitsland moet waar ik opgehaald word door een belg :eek:
lijkt wel een nederlander, duitser, belg mop :D |
Wilde ik eens ijverig gaan leren, ben ik ziek... Tsja... :o
|
Ik maak nooit planningen.
|
Citaat:
|
Ik had nog geen geld op mijn rekening dus ik kon geen inkopen doen vandaag. Verder gaat alles volgens planning, voor zover die er is.
|
voelde me vanochtend nog zieker dan ik verwacht had en dat is niet leuk als je een tentamen hebt (gelukkig duurde t maar kort)
|
ik heb vanmorgen mijn franse pw euhmm niet zo goed gemaakt..
met gevolg...ik sta een drie :bloos: k ben niet zo goed in frans blijkt wel.. |
Mijn rij-examen :(
|
Citaat:
|
m'n pianoleraar kwam niet opdagen. We hadden voor 18.00 uur afgesproken, en toen ie er om 18.15 nog niet was heb ik maar even gebeld. Bleek dattie t vergeten was.
|
Storingen. :(
|
Ik had wat actiever moeten leren, dan had ik wat meer tijd over gehad om iets anders te doen.
|
Citaat:
|
was te lang bezig me filmverslag zucht
|
Mijn negatief beoordeelde Salesreflectieverslag tot een positief eindresultaat brengen.
Ik moet nog beginnen en had gezegd het vandaag te mailen naar docent.. :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |