![]() |
mijn jas stinkt
Ik had mijn winterjas vorige week voor het eerst aan in de regen zonder dat ik mijn capouchon op had. En de voering van de capouchon is toen ook helemaal nat geworden, dat is opzich geen probleem, maar het begon onwijs te stinken. Ook als de jas weer helemaal droog is komt er nog steeds een raar muf luchtje vanaf :(
Hebben meer mensen dit als hun kleding nat wordt? En weet iemand misschien hier iets tegen te doen? |
Citaat:
|
die van mij is gevaarlijk. oude legerjas die volgens mij sinds vietnam niet meer gewassen is (Y)
|
hmmmz, wassen heeft niet veel zin denk, want dan kan ik wel na iedere regenbui mijn jas wassen. Mijn jassen was ik trouwens zowieso nooit...
|
mijn jas gaat ook stinken na regen....
Ik doe hem om de zoveel tijd wassen, werkt prima. :) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
kom op zeg, hij is 21 |
Citaat:
Ik denk dat hij gewoon met in de was doen en wassen in de war zat.... Ik maak soms ook wel op zo'n manier een typo.. |
als ik jou was zou ik gewoon elke keer n nieuwe jas kopen .
|
Citaat:
|
dat komt door de zure regen, ik heb het namelijk ook.
|
Dat heb ik soms ook wel eens, als ik mn jas in mn kluisje stop als het geregent heeft, dan kan die niet goed drogen en stinkt hij inderdaad een beetje..
Maar als ik mn jas gewoon ophang heb ik er nooit last van. |
Hmmm, inderdaad wassen.. of als het echt te erg word, naar stomerij brengen :)
En Febreze, voor al uw 'nare' luchtjes (y) |
misschien komt het niet door de regen maar de zweet :o
je kan natuurlijk ook Febreze gebruiken |
Citaat:
|
als het zweet van zijn hoofd vandaan komt
|
Citaat:
|
Citaat:
Mam, het heeft weer geregend mag ik geld voor een nieuwe jas? |
Komt het misschien omdat je veertjes als voering hebt?
Want ik had een paar jaargeleden ook zo'n jas en als die nat was geworden dan stonk ie. |
Hehe, er zit gestold kots op mijn jas, van vorig jaar (y)
|
Word alto!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaastra jassen stinken niet
|
Citaat:
Gewoon even buiten op het balkon hangen, zodat ie ff lekker door kan luchten enz (zorgen dat je jas niet weer nat wordt;)) Als dat niet helpt; idd in de was doen, of laten stomen. |
Ik heb dat ook gehad, maar febreze en al dat gedoe werkt maar heel eventjes, als ie weer nat wordt krijg je die geur evengoed weer terug. Dus gewoon die jas alleen aan doen als je uitgaat ofzo, of als je gewoon zeker weet dat het niet gaat regenen. Licht gewoon aan de voering vind ik
ben ik slim ofniet dan |
het kan ook aan de regen zelf liggen, alles is zo vervuild nu dat er viezige regen valt. Na in een regenbui gelopen te hebben met een witte dikke broek zaten er daar allemaal gele vlekken op en die plakte en mijn jas plakte ook.
|
Ehm, ik weet niet van wat voor stof je jas is en of dat uberhaupt invloed heeft op die stank, maar jassen gaan op den duur altijd stinken van regen, de mijne iig wel... De beste oplossing lijkt me indd wassen, en anders naar de stomerij..
|
Citaat:
|
Ik sluit deze topic, veel te veel gechat en er zijn al goede antwoorden gegeven. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |