![]() |
Het beste drive image programma..
Ik zoek een drive image programma die mijn C schijf backuped op een CD..
En zo gauw ik die cd dan weer in mijn cd-rom speler doe, dat hij het dan weer terugzet. Ik zat te denken aan Ghost, maar misschien heeft iemand anders nog een suggestie.. Bij voorkeur freeware :) |
ghost werkt prima..
gebruik et zelf ook.. Pas wel op bij WinXP, daar werkt zover ik weet alleen ghost8 (goed) op |
norton ghost, verre weg het beste imho
|
hoe krijg je een ghost image op een cd?
dan heb je wel een HEEEEEEEEEEEL kale installatie? mijn 2 images zijn 1,7GB en de 2e is 980mb.. |
Citaat:
|
Mijn installatie is nu rond de 3800mb..
Idd wel wat goot voor een cd.. Dnek dat het dan beter is deze op mijn hdd te bewaren, of zou het nuttiger zijn om op meerdere cd's te fikken.. |
Citaat:
|
kan ghost images branden naar en restoren vanaf dvd's?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.symantec.com/sabu/ghost/g.../features.html Als ik mij niet vergis kun je zelfs de Dvd bootable maken, zodat je gelijk van dvd kunt opstarten om je image terug kunt zetten. |
Citaat:
|
aangezien een image maken (als het goed is) iets is wat vrijwel slechts eenmalig hoeft te gebeuren, zou je eventueel een dvd brander kunnen lenen van iemand.
|
Citaat:
Offtopic: Heb je mn topic hier al gechekt over InternetOpenFile(), zoneej doe dat effe plzz wil je :) Want k ben er al 3 dagen mee bezig en het wil maar niet :( |
Zo duur zijn ze ook weer niet. Voor rondom de 110 euro heb je een Lite-On dvd-r +/- Ook voor andere mass-storage doeleinden handig.
|
Citaat:
(offtopic, ik kijk ff) |
Citaat:
maari kheb 7.0.. dosversie dus.. |
ik zou er trouweens zoiezo voor gaan om op hdd op te slaan
zeker als je image een aantal cds groot word.. kost je da telkens hdds.. ok het kan op cdrws.. maar die moet je dan elke keer wissen bovendien is een hdd VEEL sneller :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |