![]() |
Droom
'k wil dat ik morgen wakker word
en alles was een droom mijn ogen weer geopend en mijn tranen uitgewist 'k wil dat ik vergeten kan de boze delen van mijn droom een glimlach voelen op mijn lippen in plaats van regen op mijn huid 'k wil dat ik morgen wakker word en dan opnieuw begin ik herinner me de droom dan nog maar mijn tranen wis ik uit |
Wat mooi!
En wat droevig..:( Maar het gedicht is echt van hoge kwaliteit, vind ik:o:) |
Hm ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.. Op zich vind ik de inhoud erg mooi, evenals de inhoud.. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van je rijmschema.. Het levert daardoor teveel op soepelheid in voor mijn gevoel..
Genesis |
Citaat:
|
Ik vind het zeker een mooi gedicht, maar het loopt naar mijn idee niet lekker, heb een beetje moeite met de zinnen. Maar dat zal wel aan mij liggen. :)
|
Citaat:
"en mijn tranen wis ik uit" had ik eerder gedaan: en mijn tranen uitgewist 2e strofe, 2e zin, mooie verwoording maar te lang, mis ritme. regel 3 staat er voor mijn gevoel niet goed, geen goede overgang ofzoiets. 4e strofe Goed, vooral de 1e 2 regels weer, maar die laatste herhaling-regel vind ik niet mooi, geen krachtige afsluiter. Nog even iets in z'n geheel genomen; x wat anders, orgineel wel, dat is leuk!. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |