Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik wil haar weer voelen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=718915)

Mark Almighty 12-01-2004 15:31

Ik wil haar weer voelen

Het is al zo lang geleden...

Ik wil haar weer voelen, ik wil haar weer aanraken, haar weer omarmen, haar weer knuffelen.
Ik wil weer tegen haar aanliggen op haar bed, weer mijn handen op haar buik voelen, weer haar op m'n schoot hebben.
Ik wil mijn handen weer door haar haren laten gaan, haar handen door mijn haren voelen, ik wil haar weer ruiken, ik wil haar...

(Ik weet niet wat deze post moet opleveren, maar nou ben ik het tenminste kwijt)

Liss 12-01-2004 15:37

Is het uit?

Balance 12-01-2004 15:37

Ik denk dat veel vrijgezellen dat hebben: gewoon iemand willen hebben om even mee te knuffelen of wat dan ook.
Is het dat echter niet, ben je echt nog verliefd op haar, vertel het d'r dan. Weet ze het al of weet je zeker dat zij niks met jou (meer) wil, probeer d'r dan toch te vergeten.
Denk aan al die mooie momenten. Denk d'r niet aan met in je achterhoofd 'had ik dat nog maar', maar met in je achterhoofd 'dat heb ik toch maar mooi gehad!'.

Verder is dit uiteraard wel een mededeling..

Mark Almighty 12-01-2004 15:41

Citaat:

Liss schreef op 12-01-2004 @ 16:37:
Is het uit?
Het is nooit aan geweest. :(

Zij had een vriendje en wij waren close met elkaar, maar er is nooit iets gebeurd (zoenen ofzo).
Nu is dat over. Tenzij zij alsnog iets met me wil. Maar dat zou dan nog wel even kunnen duren, en ik mis het nú.

Maarten 12-01-2004 15:41

Het is volgens mij nooit echt aan geweest, alleen toen zij hem wilde heeft hij gewacht omdat zij eerst met een goede vriend van hem had en het dus niet kon maken om meteen wat met haar te beginnen zeg maar ;/

En toen is het weer aangegaan tussen die vriend en haar en toen had ie ze kans verspeeld en daar voelt ie zich nu klote over.

/me pats MarkB on the shoulder

Charlottetje 12-01-2004 15:44

Citaat:

MarkB schreef op 12-01-2004 @ 16:31:

Ik wil haar weer voelen, ik wil haar weer aanraken, haar weer omarmen, haar weer knuffelen.
Ik wil weer tegen haar aanliggen op haar bed, weer mijn handen op haar buik voelen, weer haar op m'n schoot hebben.
Ik wil mijn handen weer door haar haren laten gaan, haar handen door mijn haren voelen, ik wil haar weer ruiken, ik wil haar...

(Ik weet niet wat deze post moet opleveren, maar nou ben ik het tenminste kwijt)

Tsja, zou ik ook wel willen (met een bepaalde Jongen dus he...)
relaties zijn moeilijk, dat heb ik nu ook wel door helaas

Mark Almighty 12-01-2004 15:45

Citaat:

DiGiTracker schreef op 12-01-2004 @ 16:41:
Het is volgens mij nooit echt aan geweest, alleen toen zij hem wilde heeft hij gewacht omdat zij eerst met een goede vriend van hem had en het dus niet kon maken om meteen wat met haar te beginnen zeg maar ;/

En toen is het weer aangegaan tussen die vriend en haar en toen had ie ze kans verspeeld en daar voelt ie zich nu klote over.

Klopt, behalve dat het nooit echt uit is geweest tussen die twee, tot afgelopen donderdag. Er is wel een tijdje geweest dat het slechter ging tussen die twee.

Citaat:

/me pats MarkB on the shoulder
Thanks!

Sithan 12-01-2004 16:27

Wat is zinnig in dit geval, als hij zich er fijn bij voelt om het van zich af te schrijven en er mensen wel betrokken op willen reageren... :confused:

blueeyes_jochie 12-01-2004 16:31

Heeej het is wel een zinnig topic "die jongen heeft dan ook weer ff zijn hart gelucht, magt ie?!"

On-topic: klein geheimpje mijn vriendin heeft het ook uitgemaakt met d`r vriendje... En raad eens ;)

Maar als het niks word blijf er dan niet te lang bij aarzelen en kijk weer naar andere meiden er zijn er nog zovele!

Maarten 12-01-2004 16:34

Tjah, dit topic is inderdaad niet zinnig voor iedereen... Slechts voor MarkB en zij die met soortgelijke problemen worstelen.

Als hij zich hierdoor beter voelt, fijn toch?

Kleine moeite.

Marcade 12-01-2004 16:37

Citaat:

DiGiTracker schreef op 12-01-2004 @ 17:34:
Tjah, dit topic is inderdaad niet zinnig voor iedereen... Slechts voor MarkB en zij die met soortgelijke problemen worstelen.

Als hij zich hierdoor beter voelt, fijn toch?

Kleine moeite.

Je kent MarkB ofzo? :o

Maarten 12-01-2004 16:40

Nee ken hem niet, jammer voor je ;)

Ik heb gewoon een keer een topic gelezen.

blueeyes_jochie 12-01-2004 16:58

Kom op niet op letten jongen er zijn altijd mensen die even emotie-loos zijn en in een droomwereldje leven, totdat zij zelf in een diep gat belanden ;) , mmm dan zijn wij aan de beurt :D

Charlottetje 12-01-2004 18:13

ik zou je zo graag willen helpen of advies willen geven of zoiets, maar kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het heel rot voor je vind en ik je heel veel sterkte en succes wens!

Mark Almighty 12-01-2004 18:20

Citaat:

Charlottetje schreef op 12-01-2004 @ 19:13:
ik zou je zo graag willen helpen of advies willen geven of zoiets, maar kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het heel rot voor je vind en ik je heel veel sterkte en succes wens!
:) bedankt.

Iduna 12-01-2004 18:44

Citaat:

Balance schreef op 12-01-2004 @ 16:37:
Verder is dit uiteraard wel een mededeling..
Idd, vandaar dat er weinig zinnigs over gezegd kan worden. Dit is niet lullig bedoeld maar maak er dan een heel topic van, waarin men ervaringen kan delen of weet ik veel wat en misschien nog wat discussiemateriaal..
Tja, wat jij hebt, dat hebben andere mensen ook wel eens. Beetje afleiding zoeken, haar vergeten of weer contact met haar zoeken (als je dat weer wil). :)

Sithan 12-01-2004 18:56

Dat zie je mij ook niet zeggen of wel soms :rolleyes:
Ik geef alleen aan waarom het wel een zinnig topic zou zijn...
Dat jouw reactie juist degene is die totaal zinloos is, is je echter volkomen ontgaan...

AngelLena 12-01-2004 19:23

Jeetje doe niet zo moeilijk zeg met z'n allen. De 1 toont medeleven, de ander vind het nutteloos. Als die laatste categorie dan gewoon even geen reply geeft ofzow of het iig daarbij laat, dan is er niets aan de hand lijkt mij... Beetje kinderlijk wat er nu gebeurd....

@ MarkB: *knuffel* Know how you feel, maar wees gerust, jou tijd komt nog wel! Beloofd!

snoodaard 12-01-2004 19:31

Egoïsme, je moet er van houden.

Alex 12-01-2004 19:49

Citaat:

AngelLena schreef op 12-01-2004 @ 20:23:

wees gerust, jou tijd komt nog wel! Beloofd!

Niet lullig bedoeld maar daar hij heeft hij nu niks aan, hij wil het nu..

(kmoet me er eigenlijk niet mee bemoeien... maarja)

AngelLena 12-01-2004 19:51

Citaat:

Alex schreef op 12-01-2004 @ 20:49:
Niet lullig bedoeld maar daar hij heeft hij nu niks aan, hij wil het nu..

(kmoet me er eigenlijk niet mee bemoeien... maarja)

Hij heeft nu nergens iets aan. Als je het op die manier bekijkt. Hij wil haar, zij is onbereikbaar, dus je kunt praten en zeggen wat je wilt maar nergens heeft hij wat aan dan. Niet als het nu meteen a la minuut moet gaan gebeuren. Vandaar dat ik zeg: zijn tijd komt nog wel.

Cinamon 12-01-2004 19:56

I know the feeling.

Tja, ik kan er niet veel op zeggen.
Heel jammer dat jullie niet meer close zijn..

Mark Almighty 12-01-2004 20:36

Citaat:

AngelLena schreef op 12-01-2004 @ 20:23:
@ MarkB: *knuffel*
:) thanks.

AltBat 13-01-2004 21:25

Citaat:

DaLoverBoy schreef op 12-01-2004 @ 17:31:

On-topic: klein geheimpje mijn vriendin heeft het ook uitgemaakt met d`r vriendje... En raad eens ;)

Waarom gebeurt mij nou nooit zoiets? Ik zit ongeveer met hetzelfde probleem. Ik heb alleen iets meer dan een jaar geleden verkering met haar gehad (1 week), en het is uitgegaan omdat ze het leeftijdsverschil te groot vond :( (ik 15, zij 13, toen).
Maja....

Sterkte nog..

xMelissax 16-01-2004 20:06

kweet hoe je je voelt... er is helaas weinig aan te doen.
Bij zit het zo dat ik een jongen leuk vindt waarmee ik heel erg close was maar net zoals bij jou iser nooit iets gebeurd..En nu vindt hij volgens mij iemand anders leuk en negeert mij :(
kvoel me hier eigenlijk best wel rot door...en vraag me iedere keer af van waarom??
maarja...it happens en ik moet me er gewoon overheen zetten wat dus niet zo makkelijk blijkt te zijn want ik zit bij hem in de klas en dat andere meisje ook.
Ik ga dus elke dag weer door een hel omdat ik ze dan de heletijd samen zie
tsjaa..khoop voor jou dat het allemaal goed afloopt en succes nog!! (y)
*knuffel*

Mark Almighty 16-01-2004 20:09

Citaat:

xMelissax schreef op 16-01-2004 @ 21:06:
kweet hoe je je voelt... er is helaas weinig aan te doen.
Bij zit het zo dat ik een jongen leuk vindt waarmee ik heel erg close was maar net zoals bij jou iser nooit iets gebeurd..En nu vindt hij volgens mij iemand anders leuk en negeert mij :(
kvoel me hier eigenlijk best wel rot door...en vraag me iedere keer af van waarom??
maarja...it happens en ik moet me er gewoon overheen zetten wat dus niet zo makkelijk blijkt te zijn want ik zit bij hem in de klas en dat andere meisje ook.
Ik ga dus elke dag weer door een hel omdat ik ze dan de heletijd samen zie
tsjaa..khoop voor jou dat het allemaal goed afloopt en succes nog!! (y)
*knuffel*

Ooow voor jou is het dus nog erger. :( 'k Leef met je mee. *knuffel*

Snoopy=] 16-01-2004 20:53

Citaat:

MarkB schreef op 12-01-2004 @ 16:31:

Het ligt denk ik niet aan HAAR.... maar aan dat je zin hebt in een vriendin...???

Mark Almighty 16-01-2004 20:58

Citaat:

girlyinlove schreef op 16-01-2004 @ 21:53:
Het ligt denk ik niet aan HAAR.... maar aan dat je zin hebt in een vriendin...???
Nee, dit heb ik alleen met haar. Zij is zó speciaal voor mij. Ik ben zó close met haar geweest. Dit heb ik niet met eender welk meisje. Dit heb ik alleen met haar.

Irresistible 17-01-2004 11:28

KUn je niet met haar gaan praten? Want dit werkt zo niet he...
Je gaat er zelf kapot aan..Praat met haar leg uit wat je voelt het maakt niet uit voor reactie je krijgt...dan ben je het tenminste kwijt en anders zul je altijd spijt krijgen omdat je het nooit geprobeerd hebt
sterkte... :)

Charlottetje 17-01-2004 13:00

Citaat:

CraZyG!rL schreef op 17-01-2004 @ 12:28:
Je gaat er zelf kapot aan..Praat met haar leg uit wat je voelt het maakt niet uit voor reactie je krijgt...dan ben je het tenminste kwijt en anders zul je altijd spijt krijgen omdat je het nooit geprobeerd hebt

Ik ga dat inderdaad ook doen, volgende week als het goed is.

@ MarkB: Ik zal je wel vertellen hoe dat verlopen is, misschien dat je daar dan wat aan hebt.....al is het toch heel anders natuurlijk, maar toch.

Liefde is moeilijk soms

Mark Almighty 17-01-2004 13:01

Citaat:

CraZyG!rL schreef op 17-01-2004 @ 12:28:

Ze weet wat ik voor haar voel. Toen het nog aan was met d'r vriend wist ze het al. Nu is het afwachten óf en wát er tussen ons gaat gebeuren. Maar dat afwachten maakt me gek.

Eos 17-01-2004 13:08

Als ze weet dat je wat voor haar voelt waarom antwoord ze dan niet meteen ?! :confused:
Ik hoop voor jou dat ze een goed antwoord geeft voor jou , je lijkt een leuke jongen !? :)

Kusies Vanessa

Mark Almighty 17-01-2004 13:11

Citaat:

Vanessa schreef op 17-01-2004 @ 14:08:
Als ze weet dat je wat voor haar voelt waarom antwoord ze dan niet meteen ?! :confused:
Ik hoop voor jou dat ze een goed antwoord geeft voor jou , je lijkt een leuke jongen !? :)

Kusies Vanessa

Toen het nog aan was met d'r vriendje, zei ze dat het tussen ons wel iets geworden zou zijn, als ze geen vriendje had gehad. Dat is wel al 'n paar maandjes geleden. Nu is het uit en weet ik niet wat ze precies voor me voelt. En of ze na meer dan 'n jaar relatie weer op 'n nieuwe vriend zit te wachten.
ff Aftasten, dus.

Thanks.

Charlottetje 17-01-2004 13:18

Citaat:

MarkB schreef op 17-01-2004 @ 14:11:
Toen het nog aan was met d'r vriendje, zei ze dat het tussen ons wel iets geworden zou zijn, als ze geen vriendje had gehad. Dat is wel al 'n paar maandjes geleden. Nu is het uit en weet ik niet wat ze precies voor me voelt. En of ze na meer dan 'n jaar relatie weer op 'n nieuwe vriend zit te wachten.
ff Aftasten, dus.

Thanks.

Kun je haar dan niet ergens leuk meer verassen?
Ik bedoel, als zij dus ooit gezegd heeft dat het anders wel...
nou ja, zit er dan niet gewoon een goede kans in?
Kun je niet gewoon wat leuks met haar gaan doen, haar meenemen naar de bios ofzo, dan kan het beide kanten op gaan, toch?

Of is dit nou een stomme opmerking?

Mark Almighty 17-01-2004 13:28

Citaat:

Charlottetje schreef op 17-01-2004 @ 14:18:
Kun je haar dan niet ergens leuk meer verassen?
Ik bedoel, als zij dus ooit gezegd heeft dat het anders wel...
nou ja, zit er dan niet gewoon een goede kans in?
Kun je niet gewoon wat leuks met haar gaan doen, haar meenemen naar de bios ofzo, dan kan het beide kanten op gaan, toch?

Of is dit nou een stomme opmerking?

Nee, natuurlijk is dat geen stomme opmerking. :)

Ik ben alleen bang dat, als ik te snel van alles met d'r wil ondernemen, het op haar zal overkomen als te opdringerig en te pushy. Het is net een week uit met d'r vriendje en ik wil niet overkomen als één of ander roofdier dat zich op z'n prooi stort ofzo. Ja, vreemde vergelijking, ik weet het. :p
Ik zou d'r volgende week mee uit kunnen vragen natuurlijk, maar ben ook altijd heel zenuwachtig als ik zoiets moet vragen. :bloos:

Charlottetje 17-01-2004 13:39

maar is een bios of een keertje weer wat drinken niet een leuke middenweg?
Ik bedoel, dat hoeft toch niet meteen opdringerig te zijn ofzo...
mja, een week is ook nog wel kort, ja

Irresistible 17-01-2004 16:04

Citaat:

MarkB schreef op 17-01-2004 @ 14:28:
Nee, natuurlijk is dat geen stomme opmerking. :)

Ik ben alleen bang dat, als ik te snel van alles met d'r wil ondernemen, het op haar zal overkomen als te opdringerig en te pushy. Het is net een week uit met d'r vriendje en ik wil niet overkomen als één of ander roofdier dat zich op z'n prooi stort ofzo. Ja, vreemde vergelijking, ik weet het. :p
Ik zou d'r volgende week mee uit kunnen vragen natuurlijk, maar ben ook altijd heel zenuwachtig als ik zoiets moet vragen. :bloos:

Je hoeft haar toch niet meteen uit te vragen maar gewoon als 2 vrienden ergens iets gaan drinken...
Of vraag of ze je wil helpen met een opdracht vooor school waar je niet uitkomt...maar je moet wel iets ondernemen.
En het is een beetje raar waarom ze jou zo laat wachten kbedoel je hebt recht op duidelijkheid...

Irresistible 17-01-2004 16:06

Citaat:

Charlottetje schreef op 17-01-2004 @ 14:39:
maar is een bios of een keertje weer wat drinken niet een leuke middenweg?
Ik bedoel, dat hoeft toch niet meteen opdringerig te zijn ofzo...
mja, een week is ook nog wel kort, ja

ohww...khad hier overheen gelezen. Maar inderdaad je hoeft niet opdringerig over te komen...

staindrulez 17-01-2004 20:23

Citaat:

MarkB schreef op 12-01-2004 @ 19:01:

ik wou dat mijn ex zoiets over mij schreef/voelde :bloos: :(

lief oor:)

naan 17-01-2004 20:43

oe ik heb dat gevoel nu ook zo erg :o :(
gewoon echt zovan heel fijn tegen elkaar aanliggen enzo en allebei meer willen.. <3

*underworld* 19-01-2004 16:01

Citaat:

staindrulez schreef op 17-01-2004 @ 21:23:
ik wou dat mijn ex zoiets over mij schreef/voelde :bloos: :(

lief oor:)

INDERDAAD!!!! daar sluit ik me volledig bij aan ;)
Zou je het niet eens aan haar laten lezen? :P

Charlottetje 19-01-2004 17:37

ik ben bang dat hij bang is dat dat te opdringerig overkomt.
Dat is nou juist zijn probleem (als ik het goed begrijp)

Maar als dat toch niet zo is Mark!]
absoluut doen hoor! Is wel een tekstje om voor te smelten!
Zet het op een leuk kaartje en geef haar dat!

Mark Almighty 19-01-2004 20:47

Ik heb haar vandaag meegevraagd naar de bios. We hebben afgesproken voor komende zaterdag. Ze vond het heel leuk, zei ze en ze was enthousiast. "Ik zat ook al aan zoiets te denken" zei ze. Verder hebben we vandaag weer wat 'stoeierig' gedrag vertoont op school. Ik heb haar dus weer gevoeld.

Nou kwam ik natuurlijk helemaal opgewekt thuis, verteld mijn zusje dat haar ex met een taxi-busje (hij chauffeurt) na school op stond te wachten. Het regende namelijk nogal en zij had hem opgebeld. Haar fiets werd achterin het busje gezet en toen zijn ze weggereden. Wat moet ik hiervan denken?

Charlottetje 19-01-2004 20:56

Citaat:

MarkB schreef op 19-01-2004 @ 21:47:

Nou kwam ik natuurlijk helemaal opgewekt thuis, verteld mijn zusje dat haar ex met een taxi-busje (hij chauffeurt) na school op stond te wachten. Het regende namelijk nogal en zij had hem opgebeld. Haar fiets werd achterin het busje gezet en toen zijn ze weggereden. Wat moet ik hiervan denken?

Nou kan ik me even niet zo goed meer herinneren waarom het uit was gegaan (o, ja, ze vond hem te opdringerig, toch?)
maar als ze wel goede vrienden zijn gebleven, ach, dan is het gewoon handig en goedkoop gebruik maken van zijn dienst denk ik... Heb niet het idee dat je er zoveel verkeerds van moet denken, want de manier waarop jij over haar verteld, tjsa, gewoon jij en dat meisje komen zo heel aardig en in mijn ogen 'normaal' over en zal er dus niet heel veel achter zitten.
Probeer het anders gewoon te peilen bij haar, maar dan wel er voor zorgen dat het niet op zo'n manier is dat zij denkt dat jij haar niet vertrouwd.

Wel heel leuk voor je dat je dus met haar naar de bios gaat!
En als jullie een beetje gestoeid hebben is dat toch alleen maar een goed teken?

Mark Almighty 19-01-2004 21:01

Citaat:

Charlottetje schreef op 19-01-2004 @ 21:56:
Nou kan ik me even niet zo goed meer herinneren waarom het uit was gegaan (o, ja, ze vond hem te opdringerig, toch?)
Right!

Citaat:

want de manier waarop jij over haar verteld, tjsa, gewoon jij en dat meisje komen zo heel aardig en in mijn ogen 'normaal' over en zal er dus niet heel veel achter zitten.
:)

Citaat:

heel leuk voor je dat je dus met haar naar de bios gaat!
En als jullie een beetje gestoeid hebben is dat toch alleen maar een goed teken?

Ik hoop het. Ik ben alleen heel bang dat die ex allerlei pogingen gaat ondernemen om haar terug te krijgen (zoals dit) en dat zij hem dan weer terugneemt.

Charlottetje 19-01-2004 21:12

gedumpte exen ondernemen altijd actie heb ik het idee, maar volgens mij loopt het meestal op niets uit, dus als jij nou maar zorgt dat het leuk en gezellig is wanneer julie samen zijn, dan blijft ze eerder bij jou dan bij een wanhopig persoontje

Mark Almighty 21-01-2004 12:43

Van een wederzijdse vriendin hoorde ik dat er helemaal niks aan de hand was. Zijn CD's lagen nog bij haar en zij had hem gebeld dat hij ze zelf maar op moest komen halen. Omdat hij toch in de buurt was, heeft hij haar opgehaald en haar fiets in het busje gezet, zodat ze niet door de regen hoefde. Toen heeft hij bij haar thuis zijn CD's opgehaald en... verder niks. :)

Charlottetje 21-01-2004 14:35

zie je nou wel!

En weet je, stel dat zij wel nog wat met hem weer wat had gewild nu, dan zou jij veel te goed voor haar geweest zijn...

Heel veel plezier!

Mark Almighty 22-01-2004 20:53

"Heel veel plezier"

Já, 'k wilde d'r eigenlijk ophalen bij haar thuis en na de film weer thuisbrengen, maar nu brengt haar vader haar met de auto. Dat wordt dus even voor de film afspreken in de bios en na de film meteen naar huis en helemáál niet met d'r mee naar haar thuis, om daar nog wat te blijven plakken. :s

Charlottetje 22-01-2004 23:03

hmm, tsja, dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling!
hoe oud is zij dan, dat zij nog weggebracht en gehaald wordt enzo?
Ik bedoel, mijn ouders laten mij echt wel fietsen, als ik maar thuisgebracht wordt....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.