![]() |
samsung
Ik weet begot niet waar ik deze moet posten, dus ik post het hier wel en dan moete fb'ers het maar in de goede zetten als deze verkeerd is..
Maar, ik heb net een samsung voor het eerst, alleen mijn externe displaytje doet het vrij weinig. Als ik mn telefoon aan zet, doet ie het, maar wanneer ik mn klepje geheel open heb staan, niet meer, en als ik dan t klepje dichtdoe, doet ie t nog niet :rolleyes: weet iemand wat er is? of ben ik dom? |
Ik weet het niet maar aangezien ik aardig dom ben dan zal jij het ook wel zijn he. :p
|
Citaat:
|
hoi ik ben nieuw hier dit is mijn 1e post :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Het topic over undercovers werpt zijn vruchten af |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ballon-art.de/kontakt/ballon.gif |
Citaat:
|
Citaat:
en neej, ik heb dan me ogen niet dicht |
Ik ben ook vrij dom, maar ik raad je aan om de stekker in het stopcontact te steken. (y)
|
Citaat:
neej ik zit nu ook al eventjes mn andere reserve batterij 2,5 uur op te laden kijken of die andere nie misschien kut was. :rolleyes: |
Ik raad iedereen aan om hier een groot Kantine-spamtopic van te maken! (y) :p
|
Wee :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje variatie erin he. (y) |
Citaat:
|
Mag ik dan beginnen want aangezien ik degene ben die m heeft gestart, mag ik jullie allemaal de dood in werpen :rolleyes: :evil:
|
Citaat:
snap het nie ?? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vreemd :) |
Citaat:
En deze topic wordt binnenkort toch alweer op slot gedaan dus kunnen we er net zo goed een spamtopic van maken. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spam
|
en kantine word 2e onzin topic :D :D: D
|
Spaaam
|
|
Citaat:
|
spam?
BURN BABY BURN |
dit is gewoon energie besparing, als we het trouwens over n mobieltje hebben(vast de a800) dan kan je in je menu naar display gaan , dan extern display en dan kun je em zo aan passen dat ie langer aanblijft etc, succes...
|
Citaat:
Het is trouwens s500. Ik kan alleen een aanpassing maken aan de helderheid van het externe display |
Misschien moet je gewoon even je boekje erop nalezen.
|
of naar de winkel gaan
|
s500 heb ik ook ooit eens gehad, maar ja als t display t niet doet kan ik daar ook niks aan doen, terug naar de winkel dus...
|
Laad de batterij op.
En Solero: doe niet zo zielig en ga naar Onzin. |
Ja ik heb al gemaild en ik bel morge, ze ware nu niet te bereike..
maarja.. lekker kut :( mn kindje is ziek :D |
Citaat:
I love Clamshelltelefoons :o |
Kapot?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Members of Mayday - The Day X :cool: (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |