![]() |
hallo
hallo sommige kennen mij als EVITO, de aandachtgeile idioot die nooit genoeg kreeg van gezeik, en zich niet liet bannen, die EVITO is er niet meer, ook zal ik geen andere nicks gebruiken.
Ik heb mijn leven gebeterd en beloof niet te spammen of te flamen, ik weet dat mededelingen niet gewenst zijn daarom koppel ik er een vraag aan vast kunnen jullie een persoon als ik vergeven? |
:D (y)
Jahoor, ik heb nooit problemen met je gehad. :o |
Ik ben na jou tijd dus ik ken je niet maar volgens mij ben jij niet de echte. :|
|
nee (n)
|
Gelukkig ben je niet meer aandachtsgeil, en open je geen nutteloze aandachtstopics in de kantine meer.
|
tuurlijk, nooit problemen met evito gehad. maar ik zit met de vraag of jij evito bent.
fuckyou@hotshit.com is niet echt evito waardig als e-mail adres maar de vraag die alle andere vragen overbodig maakt: wie ben ik?? :p |
Doei.
|
Citaat:
|
Nou, je begint wel lekker :D
|
ik was er nog niet in jouw tijd, maar goed
|
Blablabla...
|
ontroerend
|
Citaat:
|
Evito vind ik nog te waardig vergeleken met jou. :rolleyes:
|
Citaat:
ik heb maar 1 nick. een strikt geheime identiteit :p (ondertussen dus al niet meer) die per vergissing op onzin in een tread samen met dminor en jou is uitgelekt. |
--> Onzin
|
Wannabe.
|
Evito zou hoofdletters gebruiken en een mooiere rede geven. :o Verder is het een goede grap. :D
|
Evito. Diovai. :D
|
Neukhoofd.
|
Ok. Geef dan maar het paswoord van zijn nick m4cK.
Alleen Koen en Evito zelf weten die, hiermee offer ik ons beiden op. Doei!! (y) |
Citaat:
|
Dáág!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |