![]() |
verliefd, toch afstandelijk
hoi
sinds enklele maanden heb ik toch al wel een oogje op een jongen van mijn klas en denk vaak aan hem hij is leuk grappig en ook knap, maar daarom voel ik mij eigenlijk betje minderwaardig, ik weet dat er geen reden toe is...toch ja heb ik dat gevoel hij gaat zowat meer om met de jongens van de klas die zich zowa beter voelen dan de rest (je kent ze wel...)en ik niet echt maar hij wil vaak met mij een gesprek aanknopen, en vind me mischien ook leuk, maar vaak ontwijk ik hem dan toch maar, omdat ik echt niets weet te zeggen, of me belachelijk maak maar soms moet ik noodgedwongen bij hem zijn ( ik vint da echt fijn, maar toch...ik heb al dazgen opvoorhand soms schrik als ik er aan denk dat ik de hele middag met hem aleen zal moeten doorbrengen ik zit zowat in 2 gevoelens hebben julie soms tips??? |
=> Liefde & Relatie? :o
Daar krijg je denk ik nutterige reply's. |
Citaat:
|
>> L&R idd.
|
Eerst góed met hem in contact komen.
Niet alleen zo vanuit de klas liggen kloten. Snap je wat ik bedoel? |
en hier wassie al :)
|
hihi, pijnlijke stiltes, das grappig :) juist omdat je diegene leuk vindt wordt je verlegen en zenuwachtig als je al 1 minuut met hem alleen bent. euhm tip... eh probeer wanneer je alleen met m bent je zo normaal mogelijk te gedragen, begin gewoon te praten, desnoods over een nutteloos onderwerp, dan merk je snel genoeg of hij je ook leuk vindt of niet (zit hij ook verlegen in een hoekje?)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |