![]() |
leuk uitgaan in den haag?
hey . ik heb een vraagje
Zijn er nog leuke plekken in den haag om uit te gaan? daarmee bedoel ik > discotheken, cafe's, leuke hangplekken etc. en zo ja. wat zou je me aanraden? tanq :) greets nina! |
Daar ben ik ook benieuwd naar.
|
alweer....dit was laatst nog geweest
|
|
zijn er nog mensen met leuke tips ofzo?? :D
|
in de bazart is d'r idd af en toe wel es wat
en de blauwe ook al bestaat dat niet meer geloofik |
paard, blauwe = dood, catacomben, bazart
ASTA = KUT!!!! met een grote K!! |
Citaat:
Lucien Foort was trouwens best oke (y) :) |
Citaat:
|
Den Haag is nou eenmaal de ubersaaiste uitgaansstad die er bestaat volgens mij. Vroeger hing ik veel in de bazart, maar dat is de laatste maanden ook niks meer en tja en dan kom ik nog wel eens in de confusion of de sowieso, maar dat is ook maar meer voor de mensen....tja....als er iemand is die wat leuks weet in Den Haag...tell me.
|
Citaat:
Behalve Kaas. |
nee, kaas is helemaal kut, alleen 8aardappel is tof
|
dus.. er is gewoon nix te doen in den haag? wat jammer :mad:
|
The <o> in den haag :D
|
Citaat:
Gisteren in ASTA geweest, I LOVE INDO ofzo, was nog leuk ook.... Ik wist niet dat indo's van meer dan R&B en 2-step houden... |
De Tempel is toch ook zo'n breezertent in Den-Haag ?
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien had ik er wel zo'n :D smiley achter moeten zetten?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FUCK Breezah!
|
iemand nog wat boeiends te vertellen?? :rolleyes:
|
Ik ben laatst in de Confusion geweest, daar laten ze af en toe nog wel leuke bandjes spelen op dat minipodiumpje (in januari Maggots, death metal en Toner Low, stonerrock)
Verder heb ik weleens gehoord van Musicon en The Cell (das een kraakpand) waar ook weleens bandjes staan.. |
Citaat:
maar ik kan me voorstellen dat je het niks vind, als je er gewoon niet van houdt en meer het café hangtype bijvoorbeeld bent :) |
Citaat:
Musicon...eens in de zoveel tijd weer eens wat leuks en verder is het nog steeds triest gesteld met tenten waar leuke bands spelen. |
Paard is errug hip vooral op donderdag studentenavond erg geinig verder is de paap erg gezellig, meestal wel hippe bandjes en een gezellige sfeer..enne mjah musicon woon ik vlakbij en das ook erg hip..nie altijd even druk maar wel goede bandjes en een gezellige sfeer :) verder zou ik dus echt niks leuks meer weten in Den Haag :s
|
Citaat:
en dat je op je bek wordt geslagen omdat je 2 seconden langer je hoofd naar links houdt dan normaal .. :confused: :nono: en als je van een beetje jodelen houdt en de kreet: "BIERTJE" moet je naar het teejater.. dan is dat: the place to be. O,ja ASTA is op donderdag egt super gesellig.. jammer dat de portiers teringlijers zijn.. (ken ze) verder moet je niet in den-haag binnenstad weze.. ga naar scheveningen .. op de boulevard!! is egt altijd gesellig.. vooral tahiti egt een toppertje die tent (y) onwijs gesellig geen problemen, en zelf voor buitenlanders toegankelijk. dit zeg ik omdat de meeste tenten in den-haag "beetje" racistisch zijn :confused: :confused: |
Citaat:
Leg es uit! (aub :) ) |
Citaat:
denken ze meteen dat je capsones heb en dat je naar hun kijkt.. :s.. en dat van ME was omdat er 2 groepen binne waren op een 1 euro party en dat waren elkaars rivalen.. NJj.. er ontstond zown erge vechtpartij dat de politie ook nix meer kon doen.. dus kwam ME met honden .. mjJ.. toen was alles al gesloopt.. zelfs de wasbakken waren van de muur getrokken.. egt stelletje kl*otzakken daaro.. hangt gewoon geen gesellige sfeer.. ow ja en voor weddenschappen is het daar ook the place.. 14/15 jarige jongetjes doen het spelletje wie de meeste meisjes ken pakken .. :s hebben ze er 1 tje.. roepen ze meteen naar de ander 1-0.. :D leuk.. :S:S:S:S |
HAHA geweldig :D:D (y)
eh binnenkort was d'r electro in het paard dus dat wordt 'n must-check |
Citaat:
Dat klinkt als mijn nieuwe stamdisco :D |
Paard, Asta, Silly, Danzig, Havana, Confusion.... en nog een aantal andere
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |