![]() |
6 maart; Hardcore generator
Zijn er hier nog mensen die hierheengaan..
en iemand die wat over de lokatie te melden heeft.. ben nog nooit in de celebration studios, oftewel de vroegere 'eau' of o.. *geen idee welke van de twee t nou eigenlijk was* Ben er nog nooit geweest.. Verder vond ik t wel een redelijk line upje...:) Line-up Hardcore & Early rave 1 Bass-D Buzz Fuzz Darkraver Gizmo Outblast Panic Paul Elstak Neophyte MC: Da Mouth of Madness Engage the madness 2 Endymion Husz Promo T-Wisted Daisy Mental Wreckage Nosferatu HHGEN Vip room 3 Bass-D Cor de Splinter Dance @ G Darkraver Gizmo Norman |
Ja ben aan het twijfelen....zelfde dag is Hardore Extremis II in de platte, iets dichterbij en goedkoper, met Manu le malin...dussssssssss :D
Mja daisy ook altijd fijn, moeilijke keuze :( |
dj daisy is toch die goed uitziende wha?
|
Hehe jep!
(y) Maar gaat om haar draaikunsten, ook top! |
Hmm ziet er idd leuk uit.Kga deze maand nog naar mayem en misschien in maart naar masters maar ik moet dus nog ff zien.Waar is het dan en hoeveel kost het:P?
|
Citaat:
nja al was het draaien minder....dan zou ik nog altijd staan te genieten :o |
Zeg dan ook even waar het is en hoe duur.
|
Citaat:
heb t alleen zitte bekijken.. en t is nog best een eind met de tram van t station af...minimaal half uur zei me mams... :s http://party.snt.utwente.nl/flock/SE...YID/13347.html |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |