![]() |
Thirteen
Ik ben erg benieuwd naar deze film, ik had m 2 maanden terug bij Oprah gezien en ik denk dat t wel een indrukwekkende film zal zijn
trailer http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/thirteen/ misschien al mensen die de film hebben gezien? |
Komt in België op 28 januari in de bioscoop.
En in Nederland pas op 26 februari. Helaas :( |
Ik heb van de film gehoord en het schijnt best dramatisch te zijn.
Ben benieuwd of het wat is ! |
Ben wel benieuwd ook. :)
|
ja hij lijkt mij ook zeer leuk. Ook al zijn er al veel van dit soort films geweest
|
Om alvast in de stemming te komen kun je WHITE OLEANDER huren, met o.a. Michelle Pfeifer, Alison Lohman en René Zellweger. Ook een fijne moeder-dochterfilm.
|
Ik heb der toevallig van de week over gelezen, lijkt me idd een leuke film, en hier zal hier snel uit zijn! :)
|
Wil die film ook wel zien. Jammer dat het nog redelijk lang duurt voor hij hier uitkomt.
|
Lijkt me ook wel een leuke film (y)
|
Citaat:
of is de release datum gewijzigd? naja ik had t toen ook bij Oprah gezien en ik wil hem heel graag gaan zien, ben er erg benieuwd naar. Hij schijnt erg indrukwekkend te zijn. (naar amerikaans zeggen dan)... |
Ik heb deze film al in Londen gezien en ik vond het geen bijzondere film eigenlijk.
|
Ik las net in de Preview dat het i.d.d. 15 januari is.
A.s. donderdag dus :) En ik ga er zéker heen! |
Ik wil die film zeker zien! :)
|
Citaat:
|
lijkt me een mooie film.
maar.. ik neem aan dat de titel slaat op de leeftijd van de meisjes. Ik heb op tv een voorstukje gezien en daarin vond ik dat de meisjes er veel ouder uitzagen en zich ook veel ouder gedroegen dan 13. |
Ik ga 'm zien met vriendinnen!
Maar wanneer komt ie echt, echt, echt uit in Nederland? |
Citaat:
2. dat is nou juist het hele punt van de film. Om te laten zien wat (amerikaanse) meisjes van 13 eigenlijk allemaal wel niet doen waar hun ouders niets vanaf weten. |
Citaat:
volgens x-spekkie-x 26 februari. maar ik weet niet waar ze dat vandaan heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze site gaf toen ook de juiste datum wat betreft American Pie 3 aan, toen een heleboel Nederlandse sites aangaven dat de film al een maand eerder in de bios kwam. Niet dus :p [edit] Hij staat in ieder geval nog niet op www.bios.nl , terwijl Underworld (een film die de 15e in de bios komt) er al wel in staat. Dit betekent dus dat Thirteen in ieder geval niet deze week al in de bios komt. |
Citaat:
naja we zullen het donderdag wel zien he? :D |
Hmm, blijkbaar draait hij aankomende week nog niet
iig niet naar de bioscoop waar ik altijd heen ga (cinestar, enschede) |
Ben ook erg benieuwd (y)
|
Jeps heb er ook over gelezen, idd best dramatisch, denk wel dat ik er eens naar ga kijken (y) .
|
hmm, nog niet eerder iets over gehoord. Maar het verhaal spreekt me wel aan. Ik denk dat ik er tegen die tijd wel heen zal gaan.
Ik vind dat ik wel weer is een bezoekje aan de bios verdient heb :p |
op mtv zeiden ze ook dat hij vanavond zou draaien (zoekt nog ff verder op internet naar de datum)
edit: in belgië is de release datum 28 januari |
Citaat:
|
waarom komt ie nou weer een maand later dan belgië :confused:
Is dat vaker zo dat de films eerder in belgië uit zijn? |
Citaat:
ja bijna altijd |
Citaat:
|
Waar gaat hij over dan?
Ik had een stukje gezien op mtv dat een meisje die andere meisje ging nadoen ofzo? was ook maar 1 minuut ofzo. |
Citaat:
|
Ik had het inderdaad ook al bij Oprah gezien..
Hij lijkt me wel goed (y) |
deze film al maandje geleden gezien, maar hij was wel aardig hoor, beetje veel drama op 't einde maarja hoort erbij he ;) de dames acteren trouwens best goed, en verder kijkt 'ie best vlotjes weg vind ik
|
hmm, ben wel benieuwd hoe die film is..
|
Citaat:
|
Ja , hij is echt wel goed. Ik ben gaan kijken met het idee van alweer een soort tienerfilm , maar hij is echt veel meer dan dat. En de acteerprestaties zijn verassend goed.
|
deze film is inderdaad best goed.... totdat je de 16 jaar gepasseerd bent begint het toch al snel te vervelen.
|
ik ben wel benieuwd
|
Uhhh ik zal waarschijnlijk wel heel dom zijn, maar op die site, die hierboven ergens is gegeven, staat 4 maart - nederland, release datum.... :confused:
|
Aaarg ik heb 'm net gezien! :)
Me broer heeft 'm al op de computer staan, en uiteindelijk naar weken wachten, kon ik m kijken. (geen tijd) Een hele mooie film! :D (y) Echt waar! Jullie moeten hem zeker zien! :) |
Ik heb hem ook gezien, vond ehm niet zo heel erg speciaal. En die meisjes lijken wel 15/16 en dan moeten ze 13 lijken.
|
Citaat:
In Belgie draait de film sinds 28 januari 2004. |
Ik had hem 2 maandjes terug gedownload... best een vette film hoor, alhoewel het wellicht wel wat overdreven is.
Het hoofdpersonage is schattig, ze lijkt op een oud vriendinnetje van me :o |
ben benieuw:)
|
Ik heb m in Belgie gezien en het is echt een indrukwekkende, goede film. Er wordt hier ergens gezegd dat het niets zou zijn voor mensen boven de 17, maar dat is echt niet waar. Veel dingen zijn herkenbaar, al is het voor velen alleen maar: "zo had m'n leven ook kunnen zijn". Het is erg realistisch neergezet (omdat het dus (gedeeltelijk?) waargebeurd is) en ik heb aan het einde ontzettend zitten huilen.
Echt een aanrader dus (Y) |
Ik zat echt al een tijdje te wachten op deze film, al die tijd maar niet wetend wanneer die zou draaien. Lijkt me echt een hele goeie film, een echte must-see
|
mijn broer had m gedld en ik heb m dus al gezien :p
kvind die meisjes echt GEIL en deze film geeft echt een lekkere sfeer weer! :o |
seems very dramatic to me :cool:
ga ik dus wel kijken denk ik... maar waarschijnlijk pas als ie op dvd uit is |
Kvond het maar een zoveelste in de dozijn film. De eeuwige strijd tussen kind/moeder, opvoedingperikelen, onmacht van ouders, losgeslagen kinderen etc is niet echt aan mij besteed. Het is allemaal heel herkenbaar en daar zit de kracht van de film waarschijnlijk ook in, maar het concept aanraking met verkeerde vrienden, sex, drugs, piercings, zelfverminking etc deed het niet zo voor mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |