![]() |
zomervakantie
De zomervakantie begint er al weer een klein beetje aan te komen en veel mensen zijn al weer druk aan het boeken.
Ik zelf ben ook al bezig, maar het probleem is WAAR we naar toe gaan.. Het plan was om naar Turkije te gaan.. Maar we horen er veel verschillende verhalen over. Echter, alle opties staan nog open... Mijn vraag is nu: Weet je nog een leuke plaats om naar toe te gaan in de zomervakantie?? En als je er zelf geweest bent, hoeveel heb je er toen der tijd voor betaald?! |
wat voor 'n vakantie zoek je?
zon, zee, strand en uitgaan of juist meer culturele dingen? |
Als je toch besluit om naar Turkije te gaan, kan je naar Alanya, Antalya, Izmir, Side..
|
Je bent er wel heel vroeg bij hoor.. :confused:
Ik ben altijd nog met m'n vatti und mutti meegeweest, dus van prijzen ed heb ik niet echt veel verstand. Ben van plan dit jaar alleen te gaan, waarnaar toe weten we nog niet, iniedergeval geen camping ofzo wil het wel luxer hebben dan thuis :) En het moet warm zijn natuurlijk. ;) |
Citaat:
|
Gewoon naar Turkije gaan.
Turkije the best! echt waar (y) Alanya, Antalya, Izmir, Capadocie en natuurlijk Istanbulll!! |
Alanya. (y)
|
Oja, en Biarritz blijft mijn favoriet.
|
ik ga altijd op kamp met het ivn, lekker low-budget, met een groep werken in de natuur (y)
kan in binnen- en buitenland. ben 2 jaar terug in ierland geweest en afgelopen jaar in polen. allebei de keren een dag of 10 en kostte me totaal per jaar zo'n 250 euro. (iemand interesse, kijk op www.woesteland.nl) |
Marmaris (y)
|
Ik ben zelf van plan dit jaar naar Praag te gaan. Het is relatief goedkoop en schijnt een leuke plek te zijn om je vakantie door te brengen.
|
Citaat:
|
Ik ga nooit op vakantie dus ik kan je niet helpen.
|
Spanje :)
|
Ik ga met mijn vriend fietsen door Nederland, of wandelen. Dit om geld uit te sparen.
Maar ik ga in april wel een paar daagjes naar Rome :) |
Ik ga dit jaar een paar daagjes naar een grote stad in Europa, met 6 vriendinnen. Waarschijnlijk Praag, en dat wordt een grote chaos, maar ontzettend leuk.
|
Alanya en Marmaris (y) :cool:
Echt super daar. We weten nog niet waar we heen gaan dit jaar. Misn weer Turkije, misn Griekenland ofzo. |
Ik ga dit jaar naar Rhodos! Zon, zee, strand en een toffe cultuur.
|
Wat voor vakantie zoek je precies?
|
Gees! Gees rocks :).
Dorpje in Drente, mooi bos, goedkope camping, op fietsafstand van zowel de dierentuin in Emmen als het pretpark in Slagharen :). |
Maar wat voor vakantie wil je nou eigenlijk? Zon, zee, strand? Mooie natuur? Veel cultuur?
-Zelf weet ik nog niet waar we heen gaan op vakantie. |
Citaat:
|
Ik zou gaan voor Canada, redelijk duur, maar dan heb je ook wat.....
|
Ik ga met vriendinnetjes weg en dat is ook het enige wat ik weet :). En leuke plaatsen zijn er genoeg, 't is maar net wat je wilt.
|
ik ga waarschijnlijk naar kreta..
steden als rome en barcalona zjin ook heel leuk |
Hongarije. (y)
|
ehmn nou, ik vond Portugal, de Canarische Eilanden heel leuk, maar misschien kun je bv. naar Madeira of de Kaapverdie, ligt eraan hoeveel geld je hebt :)
ik ga iig naar rimini :) |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt ook naar Noorwegen ofzo, is wel niet zo warm maar volgens mij ontzettend mooi. En Turkije ook... (het is zo moeilijk kiezen :p) |
Vorig jaar om deze tijd hadden we ook al ongeveer geboekt. En toen waren er al veel dingen vol kan ik je vertellen.. dus vandaar dat we er vrij vroeg bij zijn..
Maarr, wat voor een vakantie ik zoek. Ja zon, zee en uitgaan :cool: .. Van Turkije hoor ik allemaal vage verhalen.. dat je daar als groep van 4 meiden niet naar toe moet gaan, en vul zelf maar in.. Iemand die mij daar wat meer over kan vertellen |
Ik heb vorig jaar een geweldige tijd gehad in Alanya Turkije
|
Geen vakantie deze keer in de zomer, want dan ben ik op stage in Singapore :p
|
Last minute Turkije lijkt me wel wat.
|
tsjechië is zeer mooi (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Polen aan zee is een aanrader :)