![]() |
[beeldscherm] doet raar
nou het zit zo, het is niet echt een gi-gan-tisch probleem, maar na een tijdje gaat het toch irriteren. ... :bloos:
elke keer als ik het kaartspel van catan afsluit, dan krijg ik zo'n scherm te zien, alsof me beeld in 2-en is gehakt en verkeerd in elkaar is gepuzzeld: http://home.wanadoo.nl/lithium/px/beeldscherm.jpg weet iemand hier misschien hoe dat komt of hoe ik er van af kom? :) mja ach, anders moet ik maar telkens rebooten :D :o |
Ik gok erop dat het spel de resolutie veranderd...
En opstarten is denk ik niet nodig als je de reso probeert te veranderen... |
Citaat:
|
Sluit je het spel op de normale manier, zonder foutmeldingen af?
Heb je al geprobeerd het spel opnieuw te installeren? |
Citaat:
opnieuw installeren helpt niet... :( |
Is het ook zo dat als je er een screenshot van maakt dat je het dan ook op het screenshot hebt?
Heb je al geprobeerd de nieuwe detonators te installeren? (ofwel: zoeken naar nieuwe drivers voor je grafische kaart) |
Trent! <3
|
kan je de resolutie in 't spel niet gelijk aan die van je scherm maken?
|
als ik een screenshot probeer te maken, dan maaktie gewoon dat screenshot alsof er nix aan de hand is.... dus dan zie je niet dat opgesplitste beeld.
ik zal eens zoeken naar nieuwe drivers maar ja ik vind het wel gek, dat dit alleen gebeurt met dit spel en verder echt noooit... ik heb de resolutie in het spel veranderd naar 1024 x 768 maar het helpt niet. naja gelukkig kan ik alles wel weer terug veranderen, maar hinderlijk blijft het wel.... iig bedankt allemaal voor jullie reacties (y) @eXo: Jaaaaa Trent! :cool: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |