![]() |
boy zonderman
fuck yeah
|
Da's die kerel van Klokhuis. :cool:
|
Boy Zonderman is de Koning!!
|
Op z'n leren broek na is hij geweldig. ;) :cool:
|
dikke kvlt
|
Wat? vliege ja! Ik ken vliege!
|
hehe dat was wel gaaf altijd
|
basje heerlijk <3
heeft iemand misschien (digitale) afbeeldingen van hem? boy is gewoon.. De man. eh.. De boy |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij had toch geen leren broek maar zo'n strakke tijger(oid)print broek? Of ben ik in de war
|
Citaat:
En volgens mij een soort gaasshirt en een leren hesje erover. Maar goed, boy is :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
En hij was altijd in dialoog met 'de camera' (de stem van Aart, die 'm al tijd voor schud zette). Maar goed. Wordt 't nog uitgezonden? Maar ik heb geen zin om naar dat kut klokhuis te kijken ervoor :S Waarom zijn er geen best offs? :s |
hijs goed (y) :cool:
|
:cool:
|
Volgens mij had ie een panterprint legging met een leren ceintuur, en zon net-hemd...was wel grappig ja, vond ik vroeger het leukste van klokhuis :rolleyes:
oja, hij had ook van die afgetrapte plateauzool-schoenen :D |
En nu een stukje uit het woelige leven van Boy Zonderman..
|
oooh klokhuis , geweldig! :cool:
Boy en ook de kok Alberdinck Thijm <3 heerlijke vadzige viezerds |
Citaat:
|
waar blijven die plaatjes (ik kan er ook geen gevonden krijgen)
|
Citaat:
ow heerlijke vent <3 en hij is in de mode!(gaasshirts) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij had ook een van de mooiere kamers die ik ooit in mijn leven gezien heb. Jan des Bouvier zat daar achter volgens mij ;) .
|
Citaat:
|
verdorie... ik kan ook geen plaatje vinden :(
|
:D (y)
|
zijn idd nergens pics te vinden :(
|
Die kok is maar een ranzigaard.
|
klokhuis was de shit, die proffesor uit harderwijk was ook geniaal, echt lachen altijd, boy is natuurlijk een klassieker, vind die hele gast ook super vet, en oh die op kantoor waren ook droog, met hans kesting en die andere gast, damn hoe heette hij daar ook alweer.....naja, je snapt t wel
|
fuck yeah -> lol (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zoek al maanden een foto van die gast, ivm carnaval...kheb alleen een vage zwart-wit foto gekopierd uit een boek van de bieb...kan iemand mij misschien aan een foto helpen? ze zijn een beetje onvindbaar op internet en volgens mij alleen tegen betaling van vara of hoe heet die omroep...
ik dank u |
Citaat:
|
Boy Zonderman rules
Die vieze kok rules Professor uit Harderwijk rules Kwelder en Beenema rules Al die filmpjes waren het leukste van het Klokhuis. :D Vergeet Loes Luca niet als snobbige oude tang met die bontjas. (y) |
Citaat:
|
Frank Groothof is dat.
|
Citaat:
|
Mijn oom produceert 't Klokhuis :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat orgel vond ik altijd kut. Dat was nooit leuk.
|
Citaat:
|
Alberdink Tijm, die is bruut (das die vieze kok dus)
en Ta en To :D (Aart lijkt zo precies op m'n oma, die zeikt ook altijd zo.) |
Vroeger vond ik het orgel ook saai, maar eigenlijk was het best vet.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |