![]() |
Showlist.
16 01 converge GVH
29 01 macabre GVH 06 02 Razor crusade, Maypole @ Roermond Azijnfabriek 07 02 Dying Fetus @ NIJMEGEN DORNROOSJE 14-02 Thrice & Vaux Melkweg 18-02 Soilwork & CALIBAN?? bosuil weert 20 02 Macabre bosuil weert 21 02 Light the fuse hengelo (misschien) 05 03 Darkest hour GVH |
ja en?
|
leuk voor je gast.
|
zo van, post je aankomende optredens waar je heen gaat ;)
25 feb damien rice paradiso 27 feb the vines wsl/miss melkweg |
zaterdag:
VLA, fart farmers en nog iets de 22e: beans + real mckenzies 24e: last to go, shaggable sluts, antilectual en nog iets februari: soilwork en nog wat good riddance mrt: eigen optreden en dan nog erges groezrock en vast nog wel wat punkbands tussendoor |
Citaat:
Ah oke maak binnekort wel ff een lijstje ofzo |
ehh
air 6 feb waarschijnlijk ook warp night in paradiso the vines ook wel, en scissor sisters denk ik, en meer weet ik niet denk ik |
ryan adams - in ab
a perfect circle - 013 silver mount zion - effenaar mogwai - in lux ergens |
23.01 Five Years Later+Educational Chaos @ JC Punt ommen
24.01 Five Years Later+de rest @ Ijsbreker Leusden |
af, amaran @ten weyngaert brussel
apc @ 013 headway festival @ p60 amstelveen jamrock @ zeewolde arrow classic rock @ de schans, lichtenvoorde |
25/01 soporific + malkovich + broken cirle + one ps in wassenaar
30/01 harbour + gilgamesh + pkg. 10 (ofzo) emocore uit de usa in nighttown r'dam 07/02 harbour + backfire in deurne 14/02 thrice in de melkweg 20/02 last chance in den haag 21/02 light the fuse festival |
Citaat:
heb je een linkje ofzo? |
helemaal niks voorlopig.
explosions in the sky gaat niet meer door, geen vervoer. :( |
Citaat:
|
linkje klikkk :cool:
|
waar is die ryan adams show?
|
Citaat:
ancienne belgique , de 25ste |
Citaat:
kutjebef het is al deze maand hm |
harbour in nighttown
converge volta chingy melkweg (denk ik) light the fuse fest wellicht the vines melkweg the promise/champion maar dat is nog ver weg er is vast nog wel meer maar ik weet het niettt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
19/1 azure ray paradiso
26/1 Salvatore + Whip, Ekko 30/1 APC + Melissa auf der Maur 31/1 Zelf spelen op Nu of Nooit 6/2 We vs Death + Tom Sweetlove ACU 25/2 Damien Rice/Cursive Paradiso 2/3 Death cab for Cutie Ekko 3/3 Lambchop/Death cab for cutie Paradiso 9/3 We vs Death + Explosions in the Sky Ekko 17/3 Silver mt Zion Effenaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*is jalours* :s |
Citaat:
ik ben daar , en zij toevallig ook zeg maar, vriend van me woont daar , en ik zou toevallig die dag en die erna op bezoek komen. vandaaar duz :cool: |
Citaat:
heeft niks met mazzel te maken , gewoon op tijd je kaartjessss scoruh (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
22 januari - Beans en real mckenzies in melkweg misschien
23 januari - Samaritan in een of ander buurthuis in Haarlem 12 februari - Antidote, Beans en the Filaments in de Volta 13 februari - De hardheid in patro (met Jaya the cat, boeiend :rolleyes: ) 29 februari - Anti Flag in de Melkweg (moet nog kaartje gaan halen) En er zal verder nog wel wat tussendoor komen |
Citaat:
die komen ook in euh......ede???? :confused: |
Citaat:
Maar als je nog wat Op Ivy wil moet je ff msn aanzetten |
16-01-2004 Moshpit Heerenveen (wel bardienst..)
31-01-2004 Travoltas & Janez Detd Sneek 07-02-2004 Jesse James, Van Katoen Sneek 15-02-2004 UK Subs Sneek 20-02-2004 Peter Pan Speedrock Sneek 21-02-2004 Mark Foggo Sneek 25-02-2004 Dropkick Murphys + Roger Miret & the Disasters + Frenzal Rhomb Tilburg 27-03-2004 The Shavers Sneek 02-04-2004 Luie Hond Sneek 16-04-2004 PunkweAkend 2004 Heerenveen (Ook bardienst.. Ja ik werk daar, hehehe) 19-06-2004 Wâldrock 2004 Burgum 20-08-2004 Lowlands Biddinghuizen Er zal vast nog wel wat tussen gedonderd worden.. maar dit ist schema van nu :P Hm.. ik besef me nu dat ik het druk krijg in februari. |
16-01-2004 Moshpit Heerenveen (wel bardienst..)
wat is dit? |
Citaat:
|
sowieso naar die converge show in volta en vaux/thrice.. verder weet ik het even niet
|
23-1 SFA
31-3 B&S 11/12-7 t in the park verder geen idee |
Citaat:
|
6 mei Boudewijn de Groot
en verder weet ik het nog niet. |
Citaat:
Maar k ben dan wel de rest van de week vrij! Joeghei! O ja ontopic: misschien ga ik nog naar the Bouncers in t Patro maar dat hangt van mijn geld voorraad af |
Citaat:
Mwoah.. Matig hoor, spelen er hardcore bandjes.. en als het een goeie band is dan ist niet een duwpitt maar een maaipitt haha, das echt stom gezicht, loopt iedereen daar beetje te windmillen, maar ok. Stockholm Syndrome, Line of Defense, Killtraitors en O'Hara komen vrijdag... Line of Defense is volgensmij een Vegan band, wel vet iig. |
als al dat forumvolk naar hengelo komt voor het light the fuse fest dan kom ik denk ik ook maar ff buurten.
voor de rest, 14-2: zelf spelen |
Citaat:
Arie Ribbens is trouwens een carnavalszanger die altijd grote kutprojecten organiseerd zoals op lowlands vorig jaar of 2 jaar terug de langste polonaise. Dus ik maakte er maar een geintje van dat hij nu de grootste moshpit zou gaan organiseren omdat het dus overkwam alsof de moshpit belangrijker was dan de bands. Tering wat zuigt het als je je grappen uit moet gaan leggen. :s K zal volgende keer er weer rolleyes achterzetten, dacht dat het niet nodig was. |
en waarschijnlijk 2 mei: Keelhaul in 013. :cool:
|
Citaat:
maar ik dacht dat een band zo heette :D en lod is niet vegan, maar wel fucking vet |
Citaat:
Hahaha, sorry Lompo, ik ben duf en ik kom hier niet vaak genoeg ofzo En ik gaf t zo aan omdat het zo op punx staat en ik het zo gekopierd had.. vandaar :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |