![]() |
beetje vaag, geen honger en dan tog wel???
Heyz,
tis een beetje lastig uit te leggen, en ben ervan overtuigd dat het miss een beetje vaag overkomt, maar goed. Omdat je 3 maaltijden per dag moet eten, hou ik mij daar dus netjes aan. Soms heb ik dan niet eens egt honger, maar gewoon trek. Maar vlak nadat ik dan gegeten heb, krijg ik ineens enorme honger die dan dus niet weg wil. no mather how much ik gegeten heb. dus dan zit er meestal niets anders op dan opnieuw t egaan eten.. Lekker goed voor het gewicht :s dit is tog niet normaal? wat zou k kunnen doen? |
Meer sporten om te compenseren voor dat beetje extra?
Ik ken het wel een beetje.. ik heb altijd nadat ik iets gezonds gegeten heb enorme trek in chocola of iets superzoets en dan heb ik geen honger meer. |
MNaar wat jij hebt is dus meer trek?
Bij mij is het egte honger, en dat NADAT ik gegeten heb. Heb eigenlijk ook liever dat ik iets aan die honger doe, dan om nog meer te gaan sporten. |
Tegen mensen op dieet wordt weleens gezegd: eet enkel wanneer je honger hebt.
|
Citaat:
Maja, nu ben ik de hele dag bezig dus dan is het opzich niet zo gek... Wat eet je precies dan? als het alleen maar snoep ofzo is, dan is het logisch.. daar zit nix voedzaams in. Anders zou ik et ook nie weten. EDIT: heb je ook geprobeert is een uurtje of 2 te wachten met iets nieuws eten.. Het kan ook zijn dat je gewoon honger krijgt omdat het voedsel wat je net gegeten hebt je maag niet niet heeft bereikt.. Wil bij mij ook nog wel eens helpen. |
Citaat:
Soms helpt idd ff wachten, tot het gezakt is. Of voor het eten twee glazen water drinken...maar das meer als je erge honger hebt...misschien helpt het om na het eten wat te drinken als je nog honger hebt? Of als je trekt hebt niet al te veel eten, maar zo dat de trek weg is. En dan als je honger krijgt nog iets. Of bv. 6 kleine 'maaltijdjes' ipv drie grote, helpt soms ook wel. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |