![]() |
verwerken
De pijn heeft zijn weg gesleten
door mijn hoofd en door mijn hart zo diep weggestopt en geprobeerd te vergeten Is het een stukje van mijzelf allemaal scherven maar toch een hard geheel het hoort nu in mijn leven maar het staat altijd op zichzelf De pijn komt steeds weer naar boven tegen mijn wil en tegen mijn dank nu is de tijd gekomen om het te verwerken al kan ik het niet geloven Dat er een tijd moet komen met het stukje van mijzelf wat hij immers gedachtenloos heeft weggenomen Maar nu ga ik het uit zijn handen halen het is van mij en hoort in mij te zijn maar nu moet ik eerst de dichte wond scheuren en openhalen En als het dan weer dicht is, doet het minder pijn. dit gedicht gaat over mijn problemen waar ik nu over moet praten om het te verwerken.het is een gevoelsgedicht maar ik wil toch wel graag weten of het een beetje goed is. |
hmmmz wel zwaar,
Weet ook niet goed wat er nu prcies aan de hand is, maar dat wil je ook niet echt duidelijk maken denk ik...Ik blijf er maar naar raden dan, das ook het sterke aan dichtdingesen...Anders kun je t net zo goed gewoon zeggen nietwaar? Sterkte ermee dan maar Tataa |
Citaat:
en nu moet ik er dus aan gaan werken om het te verwerken. misschien dat het nu wat makkelijker te begrijpen is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |