![]() |
Auf der Maur - Auf der Maur
Het album is te vinden op internet. Voor een mainstream rock album best aardig met een paar lekkere rocknummers.
|
ben wel benieuwd, waar issie te vinden?
|
dat is toch van die bassiste die op machina meespeelde bij de pumpkins ?
|
Citaat:
|
hm, dan wil ik het ook wel eens proberen.
machina, kom maar op met die link. |
linken mag niet want dan wordt de forumgestapo boos :).
maar op soulseek, dc++ (anti.gotdns.com) issie wel te vinden soulseek mijnusername:machina1982 het album begint steeds meer te groeien en wordtg steeds beter.. |
Toch een zeer vette cd.
Combinatie van Hole, Perfect Circle,Smashing Pumpkins. Met een zeer mooie stem. |
queens of the stone age en oude soundgarden klinken ook wel HEEL erg door in de muziek.
|
Inderdaad Qotsa is de belangrijkste bron.
|
meneer Homme heeft toch ook meegewerkt aan de cd?
|
ook en die producer van QOTSA
ik las er gister iets van in livexs, misschien dat ik et wel dload |
kben aan het downloaden..
followed the waves heb ik net beluisterd en 't klinkt best goed.. |
Ik zag het gister op TV maar ik hoorde het niet want het geluid stond uit om plaats te maken voor Nevermore - Politics Of Ecstasy.
|
mwah, heb een paar nummers gedownload, maar ik vind er eigenlijk niet zo veel aan.
|
Oeh nu ik meer gedownload heb, vind ik het echt cool (y) :cool:
die teksten ook (y) heerlijk! |
Weet iemand toevallig ook of het album ergens op mIRC te vinden is??
|
klinkt best okee. mooie stem, niet zo'n schreeuwwijf (n)
|
Vond haar in voorprogramma van APC toch wel zeer geweldig.
Ga maar eens op zoek naar de cd. |
Citaat:
geen id. wel op kazaa (y) snel ook wel |
Ik ben benieuwd :) Ik ga het morgen downloaden :)
|
ik heb bijna het hele album gedownload (slsk wilt nu niet! grr) ik vind het wel aardig, maar ik moet er denk ik nog wat meer naar luisteren.
|
Citaat:
|
ik hoorde laatste een nummer, dat klonk wel ontzettend goed.
|
followed the waves is vet mooi, rest vink beetje eentonig maar kan dr wel naar luisteren
|
Citaat:
Ze had namelijk een tijd geleden d'r nummers geschreven.. Pas daarna ging ze Hole doen, en daarna Smashing Pumpkins.. Maar het lijkt me verder wel ok, alleen nog niet gehoord.. |
Hebben! Wat ik op de radio hoorde klonk lekker, maar niet alle recenties zijn zo lovend, de Volkskrant niet namelijk, en laat ik nu net de Volkskrant als voorbeeld hebben.
Ik ga hem toch wel kopen, als jullie het zeggen. ps. Machina, woon jij in de warande? Vette shit. |
ja ik woon in de warande :).
|
Ik ook :)
|
Citaat:
|
Nummertje 148, jij ook?
|
Heet het niet Melissa auf der maur?
Want ik kan gene band die auf der maur heet downloadne. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze speelt 31 Maart in de Melkweg
|
Citaat:
ik heb haar gezien in het voorprogramma van apc , en ik vond het wel ok , maar zeker niet goed genoeg om hiervoor helemaal naar adam af te reizen |
Ze heeft een leuke uitstraling, goede stem en maakt plezierige muziek, Skin Receiver is m'n favo nr. van de plaat. (y)
|
Josh is goed bezig de laatste tijd.. ;)
|
Ja ik ga :cool:
|
Citaat:
|
ik vind het VET en ik ga ook!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
(toch?_) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(beetje offtopic maar; heb je dr gezien vorig jaar? Echt zo mooi toen ze zong én de vleugel bespeelde én de gewone piano.. whoa. |
Citaat:
|
Citaat:
In Ahoy toen je tyfusver weg moest zitten? (n) Ik wil haar zeker wel live zien, maar niet zo ver.. dat is zelfkwelling :D |
Citaat:
2 vriendinnen van mij hebben dr ontmoet.. en ze ging speciaal voor hen & nog 3 mensen piano spelen en zingen, toen de journalisten weg waren.. en ze heeft me ze geknuffeld.. DAMN ik ben jaloers. |
Citaat:
Ik heb haar ook gezien vorig jaar maar zat erg ver weg |
Citaat:
|
Uitverkocht.
En ik heb geen kaartje. :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |