![]() |
Basketballen! Wie wint er?!
*woei*
Heey mensjes, Bij deze heb ik een vraagje: Welk team gaat er in de Nederlandse basketbalcompetitie winnnen? Denk jullie? En welk team gaat er in de NBA winnen? Zelf denk ik, of dat laat ik het zo zeggen dat Donar gaat winnen in de nederlandse competitie. En in de NBA, maakt het me eigenlijk niet zo heel veel uit. Kijk zo'n 1 a 2 wedstrijden op tv. Knufff Roelof |
Donar staat er toch helemaal niet zo goed voor?
|
ik heb een voorkeur voor Den Helder, omdat ik daar geboren ben :) Maar verder maakt het mij niet zo heel veel uit.
|
Nou het gaat steeds beter met Donar! Een tijd terug een goede speler erbij! Laatste wedstrijden oprij gewonnen!
We zullen zien! Maar gaat zeker steeds beter! :D |
Citaat:
Ik zal eens een keer heen gaan als ik tijd en zin heb. |
Nederlands comp.: Amsterdam
Belgische comp.: Telindus Oostende NBA: LA (jammer genoeg :() |
Ned. Comp: Geen idee
Bel. Comp: nog minder idee NBA: Spurs, lakers zijn niet echt erg uitgebalanceerd/afgestemd team nog denk ik. |
Dat zal je nog gaan tegenvallen denk ik! :eek:
|
Waarom heet Donar tegenwoordig eigenlijk MPC Capitals?
|
Omdat de sponsor stukken meer ging betalen...en wou dan ook dus ook zijn hele sponsor namen hebben. Maar meeste mensen noemen het nog steeds Donar!
Gister gewonnen van Amsterdam! Mooie wedstrijd! Was goede sfeer 2100 toeschouwers :D Knuffffffff |
ooit gewonnen van TIEL???? :D FLIPSTARS :p
|
Wat kost een kaartje eigenlijk voor Donar.
Dan bedoel ik dus een redelijke plek, niet de slechtste niet de beste. |
Tiel Flipstars? Speel jij daar toevallig in? :p het zegt me helemaal niks :p
Knuffff |
De plaatsen zijn allemaal hetzelfde...kwa prijs...zit er geen verschil in. Volwassenen is 9 euro...en studenten 6 euro.
Groeten |
Citaat:
|
nl: eifel
nba: kings |
En dan vond ik 6 euro al veel :p
|
Citaat:
|
Maar dat is nu nog een betere competitie he!
|
Citaat:
|
Tja..dat schijnt wel zo te zijn...word er gezegd...
|
Citaat:
|
Ik denk toch dat het hier in België Chaleroi wordt, Oostende is wel eel erg goe bezig, maar tegen Charleroi valt ni veel te doen..
Ned: kzout ni wete NBA: Ik hoop de Nuggets, maar tzullen wel weer de Lakers zijn zeker? Timberwolves zouden ook wel nice zen.. |
Citaat:
|
Ja, maar als je als team alleen maar kunt schieten en niet goed insite bent, daar heb je dan toch niks aan? Stel dat je schoten een x niet vallen...dan ben je gezien.
|
BVVoorburg Meisjes Kad. 1 gaat winnen!!
|
ik vind de nederlandse competititie niet egt intressant maar ben voor oniworld daar kom ik nog wel is en in America hoop ik niet dat de lakers winnen maar dnk het wel die hebben een verschrikkelijk goed team dit jaar
|
binnenkort basketbal all-star gala! :D
*woei* |
Citaat:
|
Tja..dat weet ik niet...ik woon daar niet ;)
|
Basketbal, wie wint?
Degene die het meeste punten scoort.. |
in de nba:LA GAYLORDS
Hier:???????????????????????????/ |
Citaat:
|
Das minder! Volgende week zaterdag is die bij ons :D
|
Citaat:
|
Kzou zeggen ga een dagje nl in ;) :p