![]() |
30/01 eerste HARBOUR show in r'dam
na stiekem wat reclame gemaakt te hebben in andere topics dan nu toch maar zelf een topic openen...
ik heb een nieuw bandje Harbour waarmee wij op 30 januari ons eerste optreden hebben deze band bestaat uit (ex)leden van de crivits en sideline En is nog zeker vergelijkbaar met het werk van de crivits. Melodieuse hardcore a la Better than a 1000, shelter, gorilla biscuits, turning point, chain of strength, crivits ;), face to face, descendents e.d. MP3's heb ik niet want die zijn nog geheim. MAAR ik heb wel 2 mp3's van de crivits (waarvan we waarschijnlijk ook nog wel wat spelen) crivits mp3's Rock & Roll highschool Hardcore editie met The K 10 Prospect, Harbour en Gilgamesh The K 10 Prospect is Amerika's nieuwste hardcore/ emo sensatie. Zwaar, Intense en vooral heftig! Harbour is een band met een flinke geschiedenis. Zo speelden het merendeel van de leden in het verleden in bands als Crivits, Springrain, X men etc... Dit word hun eerste Rotterdamse show maar ga er maar van uit dit een vet portie hardcore wordt! Gilgamesh is een jonge band voortgekomen uit drie bands die al reeds ervaring hebben opgedaan in het club circuit, namelijk; Kismet, Fire It Up en Point Of Few. Gilgamesh maakt harde snelle metallic hardcore meuk met een snufje indie rock. Bands als Converge & Tragedy zou men als kader kunnen gebruiken ter vergelijking. zegt de nighttown site erover. dus: 30/01/04 - nighttown, rotterdam the K 10 Prospect(USA), Harbour & Gilgamesh 5 euro entree aanvang 9 uur. wie komen er? |
Het ziet d'r wel interssant uit. En m'n ov is nog geldig dan. Wie weet kom ik die kant wel op.
|
Ik ben er. Hahahaa ex fire it up. T blijft grappig :D
|
Citaat:
youthtrash hardcore noemde we het ;) |
tsssk natuurlijk niet
|
Citaat:
|
Tis me net iets te ver weg
(ergo: kom maar wat dichter in de buurt spelen ;) ) Wordt lastig om dan nog weer een laatste trein terug te pakken en veel van de bands te zien denk ik, dus een andere keer |
Citaat:
edit: hmmmm apeldoorn... we gaan ons best doen baasje ;) door het ex-crivits gebeuren is er een enorme interesse bij boekers. dus we hopen vanaf maart (ja mensen gaan op vakantie) super vaak te gaan spelen! |
misschien wel ik ben toch vaak daar in t weekend :)
|
Citaat:
ik pm je wel ff |
waarom houden jullie nog zo vast aan dat crivits ofzo?!
edit: door het ex-crivits gebeuren is er een enorme interesse bij boekers. dus we hopen vanaf maart (ja mensen gaan op vakantie) super vaak te gaan spelen! daardoor dus :p |
juist! :D
alleen ff eerste paar showtjes, even een hype creeeren he ;) |
Heb die nummers van the Crivits gedownload maar ik vind die zang niet echt relaxed ofzo. Niet echt mijn ding, had het 2 jaar terug nog wel boeiend gevonden maar nu niet meer.
In Live your Life hoor ik wel aardig wat Shelter invloeden terug, trouwens. |
nu zingt de oude bassist, broertje van die zanger. maar klinkt praktisch hetzelfde
|
Citaat:
Voor de rest vond ik sowieso de drummer erg aardig klinken trouwens. |
de drummer die er nu in zit is ZOOOVEEL beter, de drummer op die opnames heeft een beetje een cheaterbeat... volgens velen is het beter dan crivits in de hoogtij dagen, maar dat durf ik nog niet te stellen :D want ze waren mijn jeugdhelden ;)
en ja dit zingen heb je weinig in nederland bij hardcore, da houdt misschien je hoofd boven water... punkrockkids zullen dit denk ik ook zeker wel trekken, toch? |
Citaat:
ik zal het vanavond eens uitchecken ;) |
Citaat:
Dus deze zangstijl trek ik niet echt meer. |
Crivits is niet helemaal mijn ding geloof ik, maar wel leuk/strak verder. Ja als ik het voor elkaar kan krijgen ben ik d'r wel te vinden.
|
Ik heb de ongemixte opname van een Harbour nummer gehoord(dus met kroket op bas hehe). En dat vond ik erg goed klinken voor t genre.
|
Lijkt me vet, maarja mijn crew heeft geen zin :rolleyes:
|
je crew is gay.
|
die crivits mp3's klinken vet, dus ik ga het zeker nog wel een keer uitchecken iig
|
Citaat:
Maar even zonder gein: dit baasje heeft niet echt zin om alleen naar Rotterdam te gaan. |
maar rowsa komt ook!
|
Citaat:
|
nee ik snap je punt hoor lieverd!
|
Hier in de buurt speelt de dag erna The K10 Prospect, daar ga ik absoluut heen, al is het maar om te kijken of Haarlem een hardcore-scene heeft.
|
waar is dat?
en hebben die gasten een site? |
- Casca/Plexat, Heemstede
- http://www.geocities.com/thek10prospect/ |
Citaat:
|
painted smile, opregte haerlemsche hardcore, jeej
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom wel langs..
Al is het maar om Arjan te bewonderen :p ;).. |
ARJAAAAN ik kom je ook bewonderen
bruce altijd met zn goeie ideeen :P |
Citaat:
|
Nou, Rotterdam is te ver om alleen heen te gaan :P Dus doen we lekker neit :)
|
ik ga dus
omdat arjan dat zo lief vroeg. |
nee omdat ik je held ben baas!
|
Zal ik voor friso een paar chicks pimpen dan :p..
|
Iemow-Kor en ik komen ook wel.
Zijn er ergens mp3s te vinden van The K 10 Prospect en Harbour |
Nee
En ik mag er niet heen, haha. |
Citaat:
tenzij achemd je deen fiets verkopt> |
Citaat:
ik ben er natuurlijk (y) |
Citaat:
|
30-1 sla ik over, ik zie jullie wel in deurne!
|
Citaat:
|
uuh
das met backfire en MM! ff datum zoeken 07/02/2004 De Roos Deurne/ w. Backfire |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |