![]() |
Forumesthetica
Wat vinden jullie nou mooi: Een nick zonder leeftijd, maar met geslacht, met beide, zonder beide of met geslacht maar zonder leeftijd? En een avatar daar dan bij, een sig, of niet?
|
Ik vind het wel mooi met alle toeters en bellen. :p
|
ik ben op zich niet zo'n fan van leeftijd en geslacht. dus ikvul het maar willekeurig in...
En ik vind geel daarentegen zer esthetisch |
Citaat:
|
ik vin de combinatie
geel+nick+leeftijd+geslacht(+titel)+ava+sig ronduit geweldig |
Alles erbij, dan weet je in ieder geval tegen wat voor soort iemand je praat. Stelt iemand van 12 of van 20 een vraag op het seksualiteitsforum? En is het een jongen of een meisje? Een avater kan me niet zoveel schelen.
|
Ik vind een nick met 1 hoofdletter, een korte sig, een avatar die niet steeds verandert, en naam en geslacht openbaar, het mooist.
|
Citaat:
|
Tsja.
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En met een nickname als deze kom ik over als een volslagen debiel, hetgeen minder aan mijn echte karakter doet herinneren. Niets ten nadele van jullie, perseus, sarahbressers, overigens. :D |
Citaat:
|
een naam, beginnend met een hoofdletter
een avatar een leuke sig :) |
Citaat:
+ geslacht |
Citaat:
Vooral die avater die niet veranderd vind ik belangrijk... Daar herken je mensen aan.. |
Alles erop en eraan. Al vind ik zonder leeftijd wel mooi, maar niet handig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit principe reageer ik niet ontopic in deze shitthread.
|
Citaat:
Jij en principe's:p |
Maakt me geen zak uit.
|
alles dr op en dr an
|
alles, ik wil alles weten. :P De sig lees ik nooit, dus dat mag weg, maar goed.
|
Citaat:
deze ava blijft! |
Citaat:
Voor altijd? Anders moeten jullie gezamenlijk een mooie forumpolitie avatar maken... |
Het enige wat ik NIET mooi vind zijn die rode leeftijden.. maar ja.. men is ook wel eens jarig he.. (en toch past het niet)
|
Citaat:
|
Het heeft ook wel wat als de leedtijd en het geslacht er niet bij staat....
Zo irritant dat je geen voorsteling van kan maken wie er aan de andere kant van de computer zit.... |
Alles. Het liefst ook met fotoboek, want ik houd niet echt van hele anonimiteit.
|
alles :)
|
Citaat:
|
ik ben maar een undercover.. van mijn echte ik mag je alles weten :)
|
Het liefst alles erop en eraan. :cool:
|
Citaat:
ben trouwens vandaag een hoop te weten gekomen over bepaalde forummers, maja dit is geen roddeltopic |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geel lijkt op oranje en roept hier dus nationalistische gevoelens op :p heerlijk
enne, de combo: nick / leeftijd / geslacht / signature / avatar / info / foto-profiel is uiteraard meesterlijk |
Citaat:
|
Nick met een betekenis en een hoofdletter
Avatar met een betekenis en schoonheid Sig ook met een daadwerkelijke betekenis en duiding van forumpersoonlijkheid. Geslacht spreekt voorzich Leeftijd vind ik geen noodzaak, leeftijd is ook af te lezen van posts Fotoboek is grote onzin en alleen leuk bij vrouwen. |
Avatars vind ik vaak irritant en lelijk, een sig vind ik niet noodzakelijk. Naam en leeftijd mag van mij weggelaten worden, van de meeste forummers interesseert het me niets. Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand moet toch dwars liggen.. een dwaas :o Maargoed, ik vind zelf leeftijd wel beter, ennehm geslacht ook wel. Sign is niet noodzakelijk, een extra'tje, presentje ofzoiets. Ava maakt het makkelijker iemand te herkennen, steeds de naam lezen is ook zo tijdvretend ;) |
Citaat:
|
Doe mij maar met alles er op en er aan :).
|
Citaat:
dissmissed.. :rolleyes: Offtopic: merk je het dat ik me verveel? :o |
een passende/orginele avatar.
niet een lange sig leeftijd en geslacht alles eigelijk :) |
ik vind avatar erg belangirjk, ik onthoud namelijk de plaatjes, niet de namen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |