![]() |
besneden ? en dan?
als een jongen besneden is, kun je m dan wel aftrekken? ik hoorde dat een jongen die besneden is, het dan niet/nauwelijks voelt, hetzelfde met orale bevrediging.. weet iemand meer hier over? alvast bedankt.. :)
|
--> seksualiteit
|
'niet/nauwelijks' is zwáár overdreven. Hij voelt wel iets minder dan een jongen die niet besneden is, maar echt niet zo erg dat hij het 'niet/nauwelijks' voelt. Je kunt gewoon op dezelfde manier aftrekken, bij pijpen zou het wel handig zijn om ondertussen ook af te trekken maar dat is hoe dan ook bij veel jongens zo. Het zal iets langer duren voor hij klaarkomt, maar echt niet superlang ofzo.
(mijn vriend is besneden) |
deze topic zou ook bij "sex" kunnen, maar t gaat om mijn relatie, dus vandaar, maar kwas nieuwschierig, omdat je bij een besneden jongen geen voorhuid hebt, om over de eikel heen te "trekken" dus en dat vinden jongens fijn :S maar als je dat niet bij een besneden jongen kan doen, wat vind hij dan wel fijn?
|
Er zijn nog andere kleu rtjes behalve rood ! :eek: ;)
|
Op seksualiteit gaat het meeste ook over mensen met een relatie hoor ;)
En nouja, gewoon, de penis vastpakken vlak onder de eikel en je hand op en neer bewegen zonder te 'schuiven'... maar hee, waarom vraag je het niet aan je vriend? en als je gewoon in zwart typt is je tekst beter leesbaar en nemen meer mensen je serieus. |
Natuurlijk kan dat! Aftrekken blijft gewoon hetzelfde hoor... (en pijpen ook) mischien duurt het iets langer voor hij klaarkomt maar doordat er geen voorhuid is betekent niet dat hij het NIET voelt, mischien iets minder dan een onbesneden jongen (maar hij zal het verschil niet weten als hij bij z'n geboorte of heel jong al besneden was) dusseh, vraag anders gewoon eens aan hem wat hij lekker vind :)
|
Natuurkundig gezien kan dat wel maar het heeft minder effect. Als je de zaak gewoon laat zitten heb je meer wrijving dus het zou moeilijker kunnen worden als je besneden bent he>
|
Alleen het velletje is weg van zijn penis, maar met je hand kun je nog steeds er langs gaan en hem zo aftrekken. Ik heb geen idee hoe het voelt, maar het zal niet zo zijn dat het minder lekker voelt, misschien anders...
|
door besnijdenis komt er een dun hoornlaagje over de eikel. Hierdoor voelt hij iets minder, iets wat de meeste vrouwen als een voordeel ervaren, tijdens de seks houdt hij het gewoon veel langer uit totdat hij klaarkomt. Seks zit voor meer dan 95% tussen de oren, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat je hem niet kan bevredigen.
|
<er zijn nog andere kleuren dan rood hoor> Ja leuk, maar das ff niet wat ik vraag.. :bloos: maar voor de rest :) thQ voor de antwoorden, zat er wel over in enzo..maar kzal het hemzelf ook ff vragen dan.. :D
|
Deze gaat naar seksualiteit, reden lijkt me duidelijk.
|
ik ben besneden en heb geen last van ongevoeligheid, wel lukt het me niet om door pijpen klaar te komen, bij aftrekken lukt nog wel.
de eikel is inderdaad minder gevoelig omdat de huid als bescherming dikker word bij besneden mannen. maar het heeft zo zijn voordelen, ik ken geen enkele man die het zoals mij 3 uur uit kan houden zonder klaar te komen als hij het wilt, (en verder na 5 min als ik het wil ook;)) wat een hoop nutteloze info geef ik weer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Besnijdenis wordt / werd vooral uitgevoerd, behalve dan op medische gronden, om het onaneren(=masturberen, aftrekken) tegen te gaan als de jongen daarvoor oud genoeg is. Idem bij meisjes in sommige Afrikaanse landen. Dat het gevoel minder is, dat is dus ook de bedoeling! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wel, en die is niet besneden, maar juist heel gevoelig. Kwestie van controle. ;) |
Citaat:
Het ging in eerste instantie om mensen die in stoffige woestijn landen woonden te helpen met het zaakje vrij letterlijk stofvrij te houden als ze geplast hadden. Dit heeft dus niks met masturberen te maken, want een man mocht vrij veel vrouwen erop nahouden om kindjes te fokken voor onze lieve God, en dus zou het zinloos zijn om de eikel gevoellozer te maken |
Citaat:
Maar ja, kan er ook naast zitten ;) |
Citaat:
Alle beetjes zouden dan moeten helpen. |
Citaat:
Dit heeft dus niks met masturberen te maken, want een man mocht vrij veel vrouwen erop nahouden om kindjes te fokken voor onze lieve God, en dus zou het zinloos zijn om de eikel gevoellozer te maken [/B][/QUOTE] Juist....erop na houden..... dus juist NIET masturberen.... :evil: |
Gewoon niet laten besnijden das het beste
|
Citaat:
|
Gewoon alle mannelijke babies bescheden, krijg je ook niet meer van dit soort vragen.
|
Citaat:
En alle mannelijke babies besnijden is onzin... alleen zodat je dit soort vragen niet meer krijgt, in de helft van alle pasgeborenen zonder verdoving gaan zitten snijden? Ja, want een pasgeboren baby mag niet verdoofd worden, daar gaat-ie dood aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omdat ze minder snel klaarkomen msschien?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat voelen ze vast wel, beetje zacht uitgedrukt vind je niet? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zal ik es proberen? :p
|
Citaat:
|
zal je niet blij mee zijn denk.... kan hard bijten :p :D
|
Citaat:
maar hard bijten..liefhebbers van SM zich bij Bass-boefje ff melden ;) |
oh, ben jij de 1e dan?? :p :D
|
Citaat:
|
tuurlijk neem ik die mee, ik ga niet zonder :P jij wel dan? :D
|
Citaat:
|
kijk das nou de juiste instelling he, never leave home without your phone, and bassguitar... :rolleyes:
|
[QUOTE]Bass_Boefje schreef op 17-01-2004 @ 01:09:
kijk das nou de juiste instelling he, never leave home without your phone, and bassguitar... :rolleyes: [/QUOTE en versterker, paspoort, sleutels, horloge, bril, geld enz |
hmm, horloge heb ik niet nodig, staat al op mijn telefoon, maar moet wel de lader mee :p
|
Citaat:
maareh..kenne we deze info nie beter over MSN aan elkaar uitwissele?:P |
haha, anders hebben we straks een ban vanwege teveel offtopic :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |