![]() |
Hoe reageer jij je frustraties af?
:) Ik ben benieuwd.
|
Schelden....
|
door te mediteren
|
Botte opmerkingen maken bijvoorbeeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
krijg ik afzeikbui :rolleyes:
en word ik ad rem :D dus dat gaat goed samen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee eigenlijk.
|
Directe frustraties tegen een ander persoon: sarcastische opmerkingen.
Frustraties in mezelf: harde muziek. |
ik word dan echt een ongelooflijk kreng.
iedereen die maar iets te veel geluid maakt, me per ongeluk aanstoot of voor mijn voeten loopt krijgt een uitbrander. ik vind het zelf ook niet leuk en ik heb er een verschrikkelijke hekel aan als anderen hun frustraties op mij afreageren. |
Heel hard de muziek opzetten en meejumpen. Als er geen radio in de buurt is kan ik een ontzettende bitch worden. :o
|
Schelden, sarcastisch worden en m'n moeder bellen om m'n verhaal te doen wil ook nog wel eens helpen (maar dan moet ze er niet bij betrokken zijn natuurlijk) ;)
|
Door even lekker chagrijnig te zijn. :cool:
|
sarcasme, of muziek aan
|
Dat wordt ik ongelooflijk chagerijnig en maak ik de vreselijkste opmerkingen. :o
|
muziek, of alles en iedereen negeren en bot doen
|
slotjes zetten :rolleyes:
Mijn voet eens wat harder drukken op het gaspedaal van de auto als er niemand in de buurt is. |
Citaat:
|
Mezelf opvreten van binnen. :bloos: Muziek (luisteren/maken). Heel geconcentreerd opruimen/dingen afmaken.
|
ruige boze muziek opzetten en mn bed aan de gort slaan.
of ehm.. galgen tekenen met een dood lijf eraan. met wat kenmerken op diegene die ik boos ben o.i.d. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt er maar net aan welke frustraties... :|
|
Door mijn mooie(?) zwarte haren strijken? :confused:
|
Iedereen negeren, me opsluiten in m'n kamer, nergens aan denken en ruige muziek opzetten.
|
euhm, mopperen ofzo:)
|
harde muziek, iedereen afzeiken
|
als ik echt boos ben heb ik de neiging een zware inspanning te doen (ik bedoel eigenlijk: bv de deur heel hard dichtslaan, of het voorwerp dat ik in mn hand heb heel hard tegen de vloer smakken (sjanske dat ik dat wel kan inhouden op tijd, mijn gsm had anders zijn beste tijd gekend :d)
en muziek luisteren kalmeert me meestal ook |
Aggressieve rockmuziek, schrijven en lekker sarcastisch doen.
|
door muziek keihard aan te zetten en keihard meezingen.
Als ik iets meer tijd heb dan ga ik hardlopen. |
Ik ben dan een gemeen , sarcastisch en bot kreng.
|
meestal door te huilen... als ik alleen ben dan, en snachts nog is na ga denken wat er fout is..
maar alsdiegene tegenover me staat brand ik hem/haar af tot de grond :D |
Muziek hard, schelden, grote bek geven en forummen.
|
Mensen afzeiken en sarcastisch doen. Of triest en stil worden en anderen er verder niet mee lastigvallen, als de frustraties niet voortkomen uit woede, maar meer uit dingen die me dwars zitten.
|
door bepaalde voorwerpen te slaan, schoppen, danwel gruwelijk te verminken.
nee, geen mensen. behalve die keer dat er iemand mijn fiets probeerde te jatten toen ik net ontslag had gehad. bad idea. |
masturberen
|
gefrustreerd door mijn broer -> ik roep op hem
heel heel heel erg gefrustreerd door mijn broer -> ik vloek en zoek dingen om op hem te gooien (en gooi dan ook) gefrustreerd door iets anders -> ik klop enkele keren met mn vuist op iets (tafel meestal) en zeg/roep: uuurgh (iets dat er op lijkt :D ) |
Ik zet harde muziek op (geen trage muziek, maar echt muziek waarop ik kan springen, of liefst nog met één of andere tekst die met m'n frustraties te maken heeft) daarna zing ik luid mee en spring of dans ik door het huis (als er niemand thuis is) of anders op m'n kamer maar dan kan ik natuurlijk niet springen of m'n moeder wordt gek, dan word ik wel iets rustiger ja. Ofwel schrijf ik ze allemaal neer. :)
|
bot doen, schelden, negeren, huilen, schreeuwen en dat soort dingen.
Hangt er eigenlijk vanaf waardoor ik gefrustreerd ben, maar meestal reageer ik het op andere af :bloos: |
Citaat:
|
op mensen.. maar heb niet zo snel frustraties dat scheelt..
|
Van buiten en in m'n gedrag merk je weinig (mits je me erg goed kent) maar van binnen kook ik meestal...
Maar aan echt (op anderen) afreageren doe ik dus niet, ik krop het teveel op... :o |
ik wordt dan heel geirriteerd. Ga mensen afzeiken, kan om alle kleine dingen boos worden, maak aan 1 stuk door sarcastische opmerkingen.
vroeger wilde ik zelfs nog wel eens met dingen gaan gooien, maar dat doe ik niet meer... |
Mijn vader afzeiken (maar hij is ook de grootste bron van de frustraties dus dat mag)
en anders kan ik altijd nog een kussen pakken en die voor mijn mond houden en heel hard gillen.. :) |
Ik prefereer nog altijd het bomen knuffelen, ze troosten en luisteren goed naar je problemen..
|
Citaat:
Gaat ze hem ook kussen.. :D Oja, ontopic.. Ik had vmiddag frustraties, dan ga ik iemand uitschelden, naja ik ging nu op msnen tegen iemand dat nummer van 'vuile huigelaar pak jij je spullen maar..' en op paint heel hard krassen :| raar idee ja. Eten helpt ook erug. Fattie me.. Was vorige week nog op tv, over feeders maar dat is weer ander verhaal |
ik ga heel chagrijnig doen, ik kijk heel boos naar alles en iedereen, ga piano spelen, ga met dingen gooien, met deuren slaan, ik doe lullig tegen iedereen, zelfs tegen de hond:o
hm, en ik ga soms huilen dan :o ja, je moet dan niet in mijn buurt komen |
of je sgiet gwn je conrector door je kop heen :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |