![]() |
Chatten
Ik ging net een xtje weer es kijken hoe het chatten nou is op bijvoorbeeld TMF..
jongens die me steeds aanspraken en steeds maar vroegen 'hoe zie je eruit' en dat voor bullshit. Ik snap die vraag al niet, als ik zeg dat ik bruin haar heb en groene ogen, wat heb je dr aan dan? :rolleyes: Ze vragen ook al heel snel je msn. Is het meer dating ofzoiets? En ik vraag me af of degene die daar zitten te chatten of dat alleen maar lelijke mensen zijn ofzo of allochtonen [dat viel me namelijk op, dat er veel buitenlanders zitten te chatten, NIX MIS MEE HOOR.. voordat er weer conclusies komen dat ik er wat tegen heb.. tegenwoordig kun je haast nix zegge :| ] maargoed.. gaan jullie wel eens chatten op tmf? en wat vinden jullie ervan? |
Mmm nee, geen behoefte aan. Net wat je zegt, je weet toch al wat ze willen en gaan vragen..
|
Nee, ik heb een hekel aan van dat soort chatboxen.
|
Ik chat niet. En al helemaal niet op tmf.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die formulering klopt volgens mij niet. Als je al niet chat dan chat je dus ook niet bij Tmf.. ach ik hou op snap al niks meer van mezelf. toetsweek he :s |
ik chat niet........
|
als msn chatten is chat ik veel :rolleyes:
maar ik ga niet naar chatprogramma's waar mensen zijn die ik niet ken |
Chatten is klote.
|
Chatten is voor mannen met staarten.
|
chatten is voor vrouwen zonder staarten :confused:
|
ik heb na aanleiding van dit topic er weer eens gekeken. Nu weet ik weer waarom ik er niet kwam...
('vroeger' chatte ik hier altijd:o) |
Chatten is op zich niks mis mee, ik doe het zelf in principe nooit, maar je kan wel interessant gesprekken voeren via internet. Het is maar waar je zoekt, in een chatbox als TMF kun je natuurlijk verwachten dat het 'niveau' wat lager ligt. Maar er zijn ook echt wel 'normale' mensen op het wereld wijde web.
|
Citaat:
Hoe vaak masturbeer jij trouwens? (y) |
Citaat:
|
Citaat:
wat versta jij onder normaal ? www.okidoki.nl heeft namelijk last van pedofieltjes :nono: |
Ik ging dat een keertje voor de gein doen, en ze werden helemaal boos toen ik mn msn niet gaf :(
Was meteen een saaie trut enzo :) |
Citaat:
En okidoki.nl (what the hell dat ook moge zijn) kan ook best last hebben van vervelende mensen. Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn, maar als je een beetje gericht zoekt kom je genoeg interessante mensen tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gekkert :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Ik chat niet op TMF, vindt het een beetje zinloos om daar te gaan chatten.
|
Ik chat nooit... 'k hou het maar bij msn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik chat (afgezien van MSN waar ik met voornamelijk bekenden praat) nooit, niet op tmf en niet ergens anders.
Ik heb een hekel aan dat oppervlakkig gepraat met mensen die ik toch niks te melden heb. |
vroeger deed ik het wel eens, maar nu niet meer eigenlijk. Wel msn met bekenden (ook wel minderbekenden maar die ken ik dan wel weer via het forum, maar of dat nou echt kennen is.) maar voor het dagelijkse bezigzijn heb ik het forum ;) :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chatten via MSN vind ik af en toe leuk. Chatten via TMF is voor breezersletjes die teveel tijd over hebben. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het happen is je wel gelukt:D |
Citaat:
"Wat is je msn?" "Neuken?" "Mijn piemel is 20 cm, zien?" "Neuken?" "Neuken?" "Hoe zie je eruit?" "Neuken?" "Ik ben Tanya, 17, blond haar, blauwe ogen en ik heb cup C" "Neuken?" Redelijk tot zeer kansloos. |
Citaat:
:) (Y) |
Nogmaals: Het VMBO bevalt mij anders zeer plausibel.
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe weet jij dat? |
Citaat:
das mooi voor jou |
Citaat:
|
iedereen liegt bij chatten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |