![]() |
ik ken je pas net......maar al zo verliefd
4 dagen precies, zo'n ontzettend korte tijd
zolang zijn wij pas samen, maar ik wil je nu al nooit meer kwijt. zo vreemd hoe ik me voel. was jij voor mij 4 dagen terug na 4 dagen van iemand houden? Goh dat leek me stug, maar in deze dagen, heb jij ook bekent gemaakt.. dat jij nu al van me hield, dit heeft me echt geraakt, je bent echt speciaal, gewoon niet te beschrijven, ik hoop gewoon uit het diepste van me hart, dat wij voor altijd bij elkaar mogen blijven... |
hoop het ook voor je:)
Liefde is mooi:) |
Het idee is mooi
en voor mij zeer herkenbaar omdat het mij ook overkomen is. Het gedicht zelf vind ik als gedicht niet goed. De zinnen lezen niet lekker.. woorden als stug gebruiken alleen voor de rijm vind ik dood zonde.. vier vind ik mooier staan dan 4.. en als je dan zo strict aan het rijmen bent waarom dan aan het eind een regel er tussen die niet rijmt? erg rommelig misschien kun je een mooiere versie maken? |
het gevoel dat er bij komt kijken maakt het gedicht ook goed vind ik. Niet iedereen kan schrijven zoals de liefde op het hart geschreven is.
Met andere woorden: Het is vast vanuit het hart geschreven, dat maakt het extra bijzonder. |
Citaat:
|
hehehe
ik ben waarschijnlijk gewoon een perfectionist.. houd van een paar regeltjes in de poezie.. een mooie, niet te geforceerde leidraad bij het maken van een gedicht helpt bij het ordenen van de gedachten en het tot de kern komen van wat je wilt schrijven. Zonder dat staan er veel meer woorden en is het proza voor mij, geen poezie. Ik zal nog wel vaker hier zeiken over te rommelige gedichten denk ik :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |