![]() |
bontje verven
ik heb vandaag een tas gekocht met een stukje nepbontachtige stof. ik vroeg me af of je deze stof ook kunt verven?
ik zat te denken aan textielverf, is dat een goed idee, of zal ik iets anders proberen? ja ik heb hier echt geen ervaring mee dus ik vraag het even hierzo, alvast bedankt :) |
kan je het niet proberen te verven met van die felle kleuren haarverf? Dat zijn nl geen bijtende stoffen en het bont blijft op bont lijken. Met textiel verf word de stof denk ik hard of gaat het aan mekaar plakken.
Maar ja dan word je tas wel erg nat natuurlijk... |
Ik zeg: doe het niet. :nono:
|
ik vraag me altijd af waarom mensen hun kleren willen verven!
|
Citaat:
ja dat met die felle haarkleur verf is wel een goed idee (y) maar gaat dat er in de regen niet afregenen, die verf?? ik heb hier trouwens een spuitbus liggen... dat is zeker geen goed idee? :D ... |
door spuitbus gaat het heel erg kleven en wordt t dik...misshcien als je het op n grote afstand houdt, maar dan betwijfel ik of t mooi wordt qua kleur....
|
ik denk dat verven enzo niks wordt. kun je er niet een paars bontje overheen naaien? of dat andere bontje er afhalen en dan die paarse er alsnog opnaaien ofzo..?
|
waarom koop je die tas om hem meteen een andere kleur te gaan verven... :confused:
|
okey ik heb een plan:
leg je tas op de grond. ga ernaast zitten in kleermakerszit. en nu ga je naar je tas kijken, concentreer je op je tas. concentreer je op het bontje. het bontje is paars het bontje is paars het bontje is paars |
Citaat:
(y) idd poorleno's plan is denk ik miss het beste.... LOL @ Otis :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook maar een provinciaaltje :( |
Citaat:
was ik maar gewoon bij de burger king gebleven om een tweede crispy chicken te eten.... dat was veel goedkoper ... :( |
Citaat:
hahaha |
Otis, lees je deepak chopra ofzo? :D
|
Ik denk niet dat je dat kunt verven. Denk dat het dan idd gaat kleven of dat het hard wordt.. en dat staat niet echt mooi schat ik zo in :p
|
Citaat:
|
Die felle kleuren haarverf zijn niet heel erg waterbestendig, als je 1 keer je haar wast is het al een stuk lichter.
maar ik heb nog nooit een regenbui meegemaakt waar mijn haar net zo nat werd als onder de douche, dus het uitlopen zal wel meevallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |