![]() |
bier en in een rijdend voertuig zitten
wie kan er tegen?
|
rijd vaak zat op mijn brommer als ik zat ben gaat bijna altijd goed :o
|
mja nog nooit last van gehad
in of op het voertuig blijven zitten is vaker een goter probleem |
Als ik de bestuurder ben van een auto heb ik er een HEEL GROOT probleem mee. Ik heb nml. een keer problemen gehad met de politie van Oss hierover.
maar voor de rest, een beetje bezopen in een auto zitten: geen probleem |
jahoor.. no problemo
en als het wel voor problemen zorgt ben ik de volgende dag zwaar blauw/bloed/bult krijg ook nog eens steeds vaker blauweplekken, voel me een oud wijf pft ik fiets altijd netjes, maar op de één of andere manier is me fiets telkens weer meer naar de klote |
fiets ja
auto nee, onverantwoord |
ik bedoel met het idee dat je misselijk zou worden....
@ footprint, ja: er op blijven zitten is vaak het moeilijkst |
ja das wel chill, alvast voorzuipen in de auto (al ga je naar lowlands ofzo)
en dronken fietsen is moeilijk |
neuh ik ben niet wagen, lucht of zee ziek. Ruimteziek weet ik niet ;).
In de auto drinken is trouwens niet een al te goed idee. Je moet continue blijven opletten omdat je wettelijk gezien geen open alcohol in de auto mag hebben. |
hehe tmoet iig op zijn als je wordt aangehouden ja :p
|
Citaat:
|
Ben nog nooit van m'n fiets gelazerd, hoe zat ook. Frisse lucht doet altijd wonderen bij mij.
|
normaal gesproken ben ik snel wagenziek, maar als ik voordat ik in de auto zit drink, loopt het wel los.
en zoja, dan kots ik gewoon uit het raam (op fiets gewoon over de brugreling) |
volgens mij mag het ook niet op de 8erbank. Ik probeer een vriend vanme te bellen die rechten studeert maar kan hem niet bereiken. Ik probeer het later nog eens
|
Citaat:
alcoholrecht? |
joh is dat niet wat voor jou?
|
hehehe als het zou bestaan ;).
Maar t mag dus niet op de 8erbank verneem ik net. In een touringcar mag het zker wel, maar in een lijnbus ligt het moeilijk geloof ik. Gedoogbeleid ofzo. |
boeiuh in de bus en trein (als je ut niet te opvallend doet) heb niemand er last van....
|
ach zo
bus -> reusel maakt me misselijk auto alleen achter in fiets nee vliegtuig/heli geen idee, nooit zat in gezeten :D |
ohja, bier in het vliegtuig maakte me ook niets uit..
maar dat rijdt niet, dat vliegt |
als iemand zat is stap ik niet bij hem/haar in de auto. Zelf zuipen in de auto maakt niet uit.
En in de trein kun je gewoon drinken, in het vliegtuig verkopen ze het en ik een touringcar ook |
Volgens mij is het wettelijk zelfs zo dat je op straat geen alcohol mag drinken (terrasjes zijn geen openbare weg), ook niet blowen. Maar ook dat wordt wel gedoogd dacht ik zo, zeker in de grote steden.
|
ow nou hier niet...loop je met je biertje op straat of je flesje wijn open word het dus echt wel afgepakt.
|
Heb er helemaal geen probleem mee, voor of achterin zuipen is geen moeite, zittend op een brommer of fiets kan ook en skatend zuipen is ook niet iets om moeilijk over te doen
:D |
en zo is het maar net
|
Citaat:
Darom zit het altijd in een papieren zak |
zelf bezopen achter het stuur zitten vind ik niet echt superfijn. ik maak er iig ook geen gewoonte van maar zelf bezopen achterin zitten is best wel chill
|
Citaat:
|
ik drink regelmatig bier in de auto. alleen oom agent kan ons dan niet zien, tenzij hij röntgenogen heeft
|
Citaat:
En een joint laten ze je gewoon roken. raar |
Citaat:
|
mja vast ook wel boete, maar nooit meegemaakt ofzo
|
hehe.. leuke ervaringen mee.. soort van uit raam zitten actie (bilnaat zichtbaar ala bouwvakker ;)) door nijmegen rije :) ware btje dronken, en toen plots kwam t.. nekken uit t raampje terwijl we over de grootste rotonde/singel van nijmegen rijden.
|
Stoned in een auto (als je zelf niet rijd) vind ik echt mega tof (y)
Dronken is ook wel leuk maar wordt wel sneller wagenziek... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar 1 keer last van gehad: te veel kriek op en te veel geblowd n dan met een volle bus naar Antwerpen... heb het op 5 seconden voor we stopten volgehouden :D
Maar ligt ook aan de rijstijl van de bestuurden en natuurlijk aan hoe ver je bent... |
Citaat:
:rolleyes: Ontopic: Bier en in een rijdend voertuig zitten maakt me vaak nog misselijker dan ik al was. |
Bier in de auto ---> ziek makend, ben wagenziek
Bier op de fiets ---> heerlijk Bier op de brommer ---> schitterend, vooral als je stront lazerus bent. Was laatst gaan rijden, maar toen was ik heb 'vergeten' te starten. Dus ik afzetten, gas geven... En toen ging ik steeds langzamer, en toen viel ik 90 graden rechtsom! Was best lachen De volgende dag was mn been blauw en opgezwollen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |