![]() |
Jongerencampings
Ff een vraagje, Wij willen met zn allen naar renesse, maar we kunnen er maar 1 jongeren camping vinden, net buiten renesse. (de duinhoeve ) Weet er misschien iemand nog een andere jongerencamping?? Of een camping waar ze ons op zn minst toelaten.??
|
ehm, voor zover ik IETS van campings afweet, hoef je in renesse niet lang te zoeken naar een camping waar jongeren zijn. maar of dat dan ook een jongerencamping is....
|
is pas een topic over geweest geloof ik... Jongerencampings in het algemeen dan.
Renesse zou ik niet weten, volgens mij is dat een en al jongere |
Lijkt me dat er in Renesse wel meer jongerencampings zijn.
|
|
Dr zitten er genoeg in renesse, ik zelf zat op wijdeblick, paar minuutjes lopen van het centrum af.
kijk anders even HIER voor andere campings |
Ik neem aan dat elke camping je wel toelaat als je gewoon netjes betaalt en je aan de campingregels houdt...
|
maar de campingregels zijn vaak zo streng dat de gemiddelde jeugd er weer van af word geschopt.
|
Citaat:
Ik geef ze groot gelijk |
Ik heb nog nooit strenge campingregels genzien? Meestal zijn de enige regels dat je geen lawaai meer mag maken na 11 uur en dat je niet overal mag komen met een hond, nouja, zo moeilijk is het niet om zachtjes te praten, en een hond nemen ze niet mee denk ik.
|
De Duinhoeve (Haamstede) ligt op 5km van Renesse af. De meeste jongeren gaan daar heen, omdat zij het makkelijkst zijn. In Renesse zelf zijn ze vaker streng.
|
Neem je eigen tent mee en ga op het strand kamperen. :cool:
|
Hoe oud ben je, meisje?
|
Citaat:
|
Alleen als ze jonger is dan 14.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
How.. gebruikers.. :o |
Citaat:
Ik heb het zelf ook al paar keer wille doen maar kreeg waarschuwing van de politie :( |
jongerencamping ... brrrrrr het idee alleen al :eek: :nono: :bloos: :s
|
Citaat:
Het spijt me.. ik ben 16 :rolleyes: |
hmm, dat is te oud.
Heb je foto's? edit: ah ja, die heb je. Laat maar. |
Citaat:
|
Nee in Zeeland ken ik geen jongerencampings. Wel op Texel in De Koog ken ik wel een camping met een familieterrein en een jongerenterrein.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |