![]() |
Graspop 2004
http://www.graspop.com/pics/leftframe_logopopje.gif
Er is nog niet veel bekend, maar het is iets: http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg Ik vind het niet zo heel spannend nu, en echt origineel tegenover vorig jaar is het niet.. |
nah line up van vorig jaar was wel gaaf:) maar de band die voor de aankomende editie bekend gemaakt zijn interesseren me me niet echt. ben benieuwd wat er nog bij komt.
|
Testament is al wel gaaf in ieder geval :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit jaar lijkt me best wel (Y), Judas Priest :cool:, Motorhead :eek:, Anthrax (Y), Testament :D De laatste 2 heb ik al gezien, maar toch. Wie weet komt dynamo trouwens weer bij mij achter en daar zou dan ook Priest komen, ga ik daar wel heen. En naar Waldrock natuurlijk. Maar waarschijnlijk ook alle festivals die ik in het festivaltopic heb genoemd :D |
mmm, dit jaar vind ik het niet echt bijzonder, maarja, vorig jaar ben ik alleen geweest voor de Murderdolls en Stone Sour. dit jaar geen Graspop denk ik (al was het vorig jaar wel errug (y) )
|
het wordt sowieso moeilijk om 2003 te overtreffen: opeth, arch enemy, sepultura, finntroll, six feet under, lacuna coil, the haunted, iron maiden, masterplan, oceans of sadness, apocalyptica, type o negative
knappe organisatie die dat wil overtreffen. maar ik heb er vertrouwen in. |
\m/ testament \m/
Ach, de dingen die ik graag wil zien worden altijd pas het laatst bekend gemaakt, dus ik durf in vertrouwen een kaartje te kopen. |
Citaat:
ie bands die je opnoemde waren er zo ongeveer allemaal + hoop meer :p |
ik hoop dat DT komt
|
Zou idd erg vet zijn,
ik hoop dat Tristania komt.. Lacuna Coil mag ook nog wel een keer.. Within Temptation mag wegblijven :p |
Ik wil zo veel mogelijk death en thrash bands. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan mogen moonspell en faith & the muse ook wel komen toch? |
Testament, Malevolent Creation, Dying Fetus.. heersch!
|
Citaat:
En Anathema en Evanescence mag ook wel. En dan doe er ook nog maar bij: Tiamat, Lacrimosa, Opeth, The Gathering, The Kovenant/Covenant en Therion.. :p |
Alice Cooper *wouw*
Waar is dat? |
Citaat:
|
Mja en Maiden, Grave Digger, Iced Earth, Sonata Arctica, Paradise Lost, Theatre of Tragedy, Draconian en the Wounded
:p |
Citaat:
Nee? Nou dan :p Dat zijn idd 2 bagger nummers maar ze zijn beter dan je denkt : Ik hoop iig niet dat Epica komt :X |
Citaat:
Testament, Malevolent Creation :|, waarom zoveel gave bands op zoveel gave festivals... |
c/p graz:
DE NIEUWE NAMEN ZIJN: LIFE OF AGONY, DEATH ANGEL, DYING FETUS, EXODUS, SAXON, THERION + “ ISR 10th anniversary stage powered by Eastpak” Het in Brussel gevestigde I Scream Records viert dit jaar zijn 10de verjaardag. Sinds 1994 heeft I Scream Records zijn plaats opgeëist in de punk- en hardcore scene met nationale en internationale relaeses. Om I Scream Records bij te treden in zijn festiviteiten, zal een Graspop een ‘I SCREAM RECORDS 10th ANNIVERSARY STAGE, powered by Eastpak” organiseren met AGNOSTIC FRONT (in the legendary “One Voice” line-up), SLAPSHOT (last European Tour ever), BLOOD FOR BLOOD, DISIPLINE, BACKFIRE! en een “ISR PUBLIC CHOICE” Stemmen voor deze “ISR Publc Choice” gebeurd via de gaspop website. Weldra vind je hier meer gegevens. |
Citaat:
|
Life Of Agony,Exodus,Therion (y)
|
Therion, exodus, dying fetus, judas priest, motorhead...jajaja....het gaat weer heerschen dit jaar dat graspop.
|
death angel, exodus en testament
nou ik nog en gaat helemaal gaaf worden thrash! |
Jeej, hardcore @ graspop :cool: Misschien dat ik ook ga :)
Nieuwe namen: Agnostic Front Blood For Blood Backfire Discipline Slapshot |
Citaat:
Iced Earth ga ik dit jaar ook zien, Paradise lost ook 2 keer :D |
oeh oeh
mss toch maar graspop ipv waldrock |
Oeh Katja!
Dan ga ik je een handje geven (y) :) |
Citaat:
|
en jij bent miljonair neem ik aan?
trouwen? |
oeh therion...
|
Citaat:
Ga je mee? Citaat:
|
Oeh ja idd
en my dying bride :D |
Ik denk dat ik toch maar naar Graspop ga ipv Wacken.
Anathema, Circle II Circle, Queensrÿche, Evergrey en Therion kan ik niet zomaar voorbij laten gaan. Oh ja White Lion komt ook :)...ik wist niet dat die nog bestonden. |
Anathema, Therion & My Dying Bride (Y)(Y)(Y)
Alleen er komen nog te weinig goede bands om erheen te gaan :/ |
Zeg maar gerust dat je de 90 euro niet kan opbrengen :P
|
mijn god
slipknot :| |
My Dying Bride op graspop 2 jaar geleden was een geweldige show. Andere aankondigde bands;
Backfire! Blood for blood Slapshot Agnostic front Discipline Hatebreed |
Citaat:
|
oe wordt de line up stiekem toch nog leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeie line-up, maar de kaartejs zijn gvd 90 pleuro, denken ze dat studenten geld hebben ofzo, wordt heel hard werken I guess.
|
Citaat:
komt wel goed daar hehe |
Citaat:
Ik ga iig niet naar graspop dit jaar :p |
children of bodom (y)
|
vorig jaar wilde ik voor the murderdolls, jmmr dat ik toen niet kon! :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |