![]() |
players
* Niet over mezelf geschreven * :|:|:|
Je ogen stralen Als ik mijn hand op je schouder heb gelegd Je wangen blozen Als ik een paar lieve woordjes heb gezegd Nu zou ik nog kunnen stoppen Maar ik wil het niet Het is mijn slechtste eigenschap Maar ik kick op hun verdriet Genoeg van alle players Die vrij lopen over straat Die het alleen over 'bitches' hebben En denken dat het leven over 'ho's' gaat De pijn was ondragelijk En het gebeurd veel te vaak Knappe jongens zien een mooie meid En slaan haar aan de haak Maar ik heb er genoeg van Hier ben ik geen vrouw voor Ik maakte het duidelijk Maar de players gaan door Nu is het anders We draaien de rollen om De vrouwen gaan playen De mannen zijn ontwetend en dom |
Eigenlijk vind ik hem erg leuk. Origineel thema, hier heb ik nog niet zo veel over gelezen. Alleen gebeurd=gebeurt volgens mij, toch?
Denken dat het leven over ho's gaat Deze regel is naar mijn idee niet helemaal kloppend, hij loopt niet helemaal lekker, in tegenstelling tot de rest van je gedicht, dat wel lekker loopt. Voor een onderwerp dat best ver van me af staat spreekt het me op de een of andere manier toch wel heel erg aan, grappig :) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |