![]() |
synoniemrijm
kan best komisch zijn :)
zoals: pim, pam, pet Ik lig graag in mijn ledikant. |
Hmm, synoniemrijm kende ik nog niet, waarom zou je dat in een gedicht gebruiken?
|
kan wel een uitdaging zijn, zowel om te schrijven als om te lezen. je hebt er niet zo veel aan nee... kan wel grappig zijn
|
ik vat het idee geloof ik niet helemaal
hoe is jouw voorbeeld bedoeld ter verduidelijking van je begrip 'synoniemrijm'? |
misschien bedoelt ie:
pim, pam, bed, ik lig graag in mijn ledikant |
hmm, dat zou nogal grof zijn, een bed is bij mijn weten anders dan een ledikant
|
Vind het wel grappig. Hij bedoelt toch wel gewoon "pet"? Ik bedoel, je verwacht dan iets wat rijmt op -pet, en je ziet ledikant staan, maar leest bijna bed. Is daar iets niet aan te snappen :confused:
|
ik vat hem, ik geloof dat ik oud wordt :/ minder scherp...
|
zoiets bedoel je zegmaar
dit gedichtje is voor jou omdat ik van je ... droom ik vind je zo ontzettend lief ja jij bent mijn harten.... boef! nadat je mijn hart had weg geroofd had ik lente in mijn ..... hersenen? ik snap niet wat me overkwam zomaar stond ik in vuur en .... brand in het diepe nam ik een duik nu heb ik vlinders in mijn .... maag? meegesleurd werd ik als in een kolk door jou bevind ik me op een roze .... waterstofdeeltjes samenstelling jij maakt me ook ontzettend geil ik werd geraakt door cupido's .... stokje met een harde punt als ik aan je denk, oh boy voor altijd ben ik je sex... speelgoed ik wist het echt meteen jouw mooie armen moeten om mij .... geslagen worden met jou zijn is een waar festijn ik breng een serenade aan je .......... vensterraam steeds maar weer als ik naar je kijk voel ik mijzelf de koning te .... welvarend als ik mijn benen met de jouwe verstrengel weet ik het zeker: je bent een ..... hemelse boodschapper ik voel me nu wel een slijmbal toch ben je de astronaut van mijn liefdes...... universum genoeg gepraat over ruimtevaart je bent werkelijk mijn prins op het witte ..... ros KLAAR! ik hou op met mijn gezemel door jou bevind ik me in de zevende ..... lucht |
Citaat:
|
Geweldig!!!
sommigen zijn beter dan anderen (sommigen kloppen niet helemaal... zo is droom natuurlijk niet synoniem voor houd, maar goed!) Helemaal te gek-gaaf-wauw voor de rest kzal nog ff een gedicht zoeken wat k laatst las, met spreekwoorden en synoniemrijm, erg geinig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |