![]() |
Klaarkomen in je slaap!meiden?
hi!
zijn er meer mensen die in een hun slaap klaar komen, ik maak het namelijk volgens mij bewust mee, ik voel het echt, en kan het de volgende dag ook zien zeg maar! ben benieuwd of jullie dit ook hebben! zou het misschien te maken kunnen hebben met dat ik bij echte seks niet zo makkelijk kan klaar komen? maar in mn slaap dus wel! best weird toch? liefs T.S |
ik dacht dat alleen jongens dat hadden.......
Weer wat geleerd (y) |
Citaat:
|
nee kennen jullie het niet? ik heb het niet supervaak, maar het voelt ook als een echte orgasme! en dan droom ik echt niet altijd over seks ofzo!! :D
|
gefeliciteerd tommygirl.S,
(je bent er namelijk nog wel blij mee, zo te lezen) helaas kan ik er niet over mee praten. Wat bedoel je met bewust meemaken/voelen? Slaap je dan wel of denk ik dat nou alleen maar? Ik herinner me nooit dat ik droom bijvoorbeeld. In je slaap klaarkomen en dan bewust meemaken en voelen klinkt eerder alsof je wakker bent vind ik. Bij seks kan je niet goed klaarkomen en in je slaap wel. :D !advies: veel slapen dan! :D |
Ehm... hoe zie je dat de volgende dag zeg maar? Je bent een meisje toch?
|
Ik ken het ook wel, meestal gebeurt het als ik over seks droom, maar soms ook gewoon zomaar. Niet dat ik het dan bewust mee maak, maar ik herinner het me de volgende ochtend nog wel. Net zoals je je een droom kunt herinneren.....
|
Meisjes kunnen het ook, maar ze worden niet midden in de blubberplakzooi wakker. Dan kan je gewoon lekker door slapen en merk je er weinig van. Ik zal het zelf ook vast hebben, maar ik merk niets.
|
Pfff... nooit meegemaakt geloof ik... *denkt heel diep na* neuh... iig niet wat ik me kan herinneren. Heb wel een keer in mijn slaap mijn vriend gigantisch lopen opgeilen :D Maar da's weer heel iets anders :D
|
Citaat:
|
ik heb laatst ook zoiets gelezen.. Zoiets dan hoor!
een vrouw die had in haar slaap sex met zichzelf.. ze ontdekte dit toen haar vriend bleef slapen, hij werd erg kwaad omdat ze het zo stiekum deed en het bleef ontkennen. ze deed dit dus onbewust en kon zich er ook niks van herinneren. ze heeft zich zelf dan ook op film moeten zetten om te kijken of haar vriend echt gelijk had. en jah.. ook haar vriendinne gaven het toe, toen ze ernaar vroeg. naja k weet nie waarom ik het er neer zet, maar ik vond het heel interesant toen ik het las. dus vandaar groetjes |
Citaat:
Een vrouw kan makkelijk in haar slaap haar pelvis tegen de matras aanwrijven, wat sexuele stimiatie als gevolg kan hebben. lmd toch? |
Een ex-vriending van me had dit ook - volgens haar gebeurde het best wel vaak.
Niets vreemds aan hoor! |
nog nooit gehad, ruk me te vaak probably
|
Ook wel eens gehad, ik wordt dan altijd wakker, dat is lastig. Ik wens niet midden in de nacht wakker te worden.
|
Citaat:
|
Ik heb dit ook af en toe. Alleen meestal blijf ik dan op het randje steken en dan word je zo lekker frusti wakker :s
|
kheb ut zelf ook nog nooit gehad..duz geen id..lijkt me btw niet echt prettig..
|
Citaat:
|
Ja, verrukkelijk. Ik wordt half wakker, weet dat het gaat gebeuren, roep het op, ga er bewust van liggen genieten en slaap weer heerlijk door.
|
De enige droom waarin ik klaarkwam was een droom waarin ik bij mijn oma thuis stiekem seks had met een enorme neger die een ketchup-fetish had en mij daarmee wilde ondersmeren alvorens er wat gedaan werd :|. En dat terwijl ik echt een hekel heb aan ketchup. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja wel eens gehad, ook bewust, maar word er niet wakker van gelukkig:) en weet t als ik wakker word ook nog steeds, en merk et aan hoeveelheid vocht :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: @Paranoide: is dat nou waar jij van klaarkomt? :p |
Citaat:
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt... lijkt me best wel rot als je dan wakker wordt, en dan....bleh:P Wel grappig dat je er dan niets voor hoeft te doen enzo:) |
1 keertju gebeurt! heel vaaaaag
Ik snap nie hoe het kan maar ik zal wel over iets heel fijns gedroomt hebbe whaha |
Citaat:
|
Hm nee, nog nooit meegemaakt, lijkt me best raar.. maar wel es leuk om 1 keer mee te maken ;)
|
Welke vorm heeft jouw bed dan tommygirl?
|
*is jaloers* :p
nog nooit meegemaakt dus.. maar zou t wel es willen meemaken.. lol |
spontaan klaarkomen, ja als je opwinding hebt over wat dan ook kan dat best
|
Ik heb dat zo'n 4 keer per jaar ofzo. :) Heerlijk! Dan droom ik echt onwijs geil en vlak voordat ik wakker word, zit ik in de 'plateaufase' van het orgasme (dan kan je niet meer terug). Soms droom ik wel vreemd, net zoals Paranoide met de ketchup. Ik ben een keer een man geweest die een andere man neukte bijvoorbeeld. :bloos:
|
Citaat:
hahah, nee gewoon 1 persoonsbed! liefs T.S |
Wel eens gehad ja, dan droomde ik dat ik heel opwindend seks had... Ineens werd ik wakker van het orgasme, echt fijn :)
|
ik ben dan wel man, maar waarom zouden vrouwen dat niet hebben? Ik heb het ook wel eens... zelfs als ik naast mn vriendin lig te pitten, wordt je opeens wakker op je hoogtepunt. Niet echt een probleem ofzo: puntje van je pik dichtknijpne, lekker spuiten ;) en beneden ff poetsen!
|
Citaat:
Ik droomde een keer dat ik door een super grote neger samen met een ander meisje uit een of ander publiek werd gekozen, hij heette Peter... En ja, we gingen naar zijn enorme huis en hadden enorme seks overal... oeh man, dat was een geile droom :P Ik werd wakker van het klaarkomen... en toen droomde ik weer lekker verder hoe we gingen ontbijten in zijn enorme keuken... hij in een witte badjas (stak zo mooi af) en zij was ook mooi... *slikt* Omg, dat was een fijne droom :P |
jep, het kan (en tis erg geinig als het weer es gebeurt)... ken trouwens ook jongens die dat nog nooit gehad hebben, dus wat dat betreft valt er dus geen peil op te trekken
|
Hmm ik denk dat het vooral vaak gebeurd bij jongens/meisjes die echt nodig seks moeten hebben.
|
Citaat:
Ontopic: Heel normaal volgens mij. Gewoon net als bij jongens die een natte droom hebben. Het is alleen zo dat sommige mensen wel klaarkomen in hun slaap en andere dat juist nooit meemaken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bijna iedereen heeft wel eens een natte droom, volgens mij is dat meer lichamelijk. |
Citaat:
*sluit zich aan bij Juvenile {behalve dak ut nog nie gehad heb}* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb zeker weer wat geleerd
|
Citaat:
|