![]() |
Real Madrid
Tja de bazen van Real Madrid zeggen elk jaar een nieuwe sterspeler te kopen....
Vinden jullie daar nog wat aan? en als ze deze zomer een nieuwe kopen welke zou dat dan moeten zijn? |
hmm... Ik vind er niks aan.
Maar ze zullen wel weer verder gaan. Ze willen zo graag Henry, maar Vieira of Totti lijkt me waarschijnlijker. |
ik vin ze arrogant, bah..
dat gedoe van ze met elk jaar een nieuwe topspeler, dat moeten ze zelf weten, maar dat ze in de kwartfinale van de CL tegen Barcelona hardop durven zeggen dat het een makkie wordt en dat ze hun topspelers niet nodig hebben gaat een beetje te ver |
Vind het een beetje een nutteloze topic van onze nieuwe vriend.. Je mag toch ook geen Ajax, Feyenoord, P$V, Ac Milan, Parma, Bordeaux, Manchester, Coventry, Bologna, Parma, AEK Athene, Fulham, Grazer-topics? Sluiten die hap.. (n)
|
Het is wel te begrijpen, maar ze moeten niet het UEFA team van het jaar gaan kopen, bij wijze van spreken, want dan is er voor de andere teams ook niet zoveel meer aan.
|
De mensen die het zo grappig vonden op de chatten hebben nu een nota staan bij hun nickname, en die dingen kunnen nooit verwijderd worden.
|
Ayala van valencia: verdedigend komt real te kort. Ze staan nie voor nix tweede. Ze moeten geen sterren kopen nu, maar een welkome versterking. Verdedigend is het nl. crap. Helquera is geen verdediger, roberto carlos en salgado meer buitenspelers, en pavon kan als jeugdig talent nog niet leiding geven. Andere opties zijn: chivu, samuel, lucio..
|
John Terry lijkt mij ook wel een goede speler voor Real Madrid.
|
Real Madrid heeft al gezegd dat het geen verderdiger als nieuwe ster zal presenteren.
|
Jammer, want dit is eigenlijk de enige positie waar ze echt versterking nodig hebben.
|
Nesta! de ideale aankoop:
is DE ster (samen met totti) van Italie en is verdediger. trouwens wat real doet is goed voor de tranfermarkt: * real koopt voor pakweg 100 miljoen een speler * de club die dit ontvangt koopt 2 spelers van 50 miljoen * die clubs kopen ook weer spelers van een bedrag tussen de 25 en 50 miljoen terug. * enz. enz. |
Citaat:
|
Citaat:
Euh nooit van het 'psychologische spelletje' gehoord? en ff on-topic: Ik vind dat Real maar lekker door moet kopen en als ze vinden dat ze geen verdediger als topper kunnen nemen (niet flashy genoeg cker:s) dan zijn ze (imho) nogal dom bezig want de verdediging is toch soms om te janken.. |
Citaat:
of wie had gedacht dat ronaldo kwam terwijl raul en morientes in de spits liepen. |
Citaat:
|
ja maar je kent real he.
nooit iemand geloven tot hij tot een daad is gekomen! |
Citaat:
|
dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het op zich niet erg dat ze goede spelers halen hoor. Als ze het geld hebben mogen ze dat best gebruiken :) |
Citaat:
Citaat:
|
die notities zijn alleen zichtbaar denk ik voor forumbazen.
Nu maar weer ontopic, voordat ik er nog eentje te pakken krijg! |
Als ze dan toch een verdediger moeten halen (wat ze niet doen) kunnen ze het beste Cannavaro halen.
|
Citaat:
Nesta is de jongere en duurdere versie. Maar ik hoop dat ze Lucio halen. |
Citaat:
* nesta * lucio * cannavaro * ayala * chivu * thuram * stam * mexes * ferdinand * oude kamphuis (de hele wereld kent hem behalve nederlanders) * hypia |
Schrap Jaap Stam maar dus.
Zie Transfer topic. |
Citaat:
Maar ach ja... Real Madrid zal toch geen verdedigers kopen. |
Citaat:
|
Marketing-technisch gezien lijkt het me dat ze Nedved kopen: zo worden ze ook populairder in Oost-Europa. Bovendien id Nedved populair in Italie. Zo boren ze twee interessante markten tegelijk aan.
|
Ik vindt het wel jammer dat Real Madrid alle goede spelers opkoopt, maar dat is nu eenmaal zo. Ik denk dat volgend jaar Nedved naar Real vertrekt. Beter want dan is Juve een sterspeler kwijt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil dat Nedved naar Real vertekt dan heeft Milan een grotere kans op de Scudetto inplaats van Juve
|
Probleem is dat het ook allemaal lang niet uit kan. Die Spaanse ploegen staan allemaal zwaar rood. In Nederland was Real al 10x failliet geweest..
|
Citaat:
misschien bedoel je dat de desbetreffende club in Nederland al failliet verklaard was, maar als dat zo is zeg dat dan ff wat duidelijker :o |
Citaat:
Die post van Uitgeluld is zo duidelijk als wat, dat jij dat niet snapt ligt zeker niet aan hem maar toch echt aan jou! |
Citaat:
|
Citaat:
Valt daar niet aan te snappen? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is gewoon de Nederlandse wet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Spanje heerst nog genoeg corruptie op het gebied van financien.
|
Citaat:
|
Emilio, bedankt voor je uitleg aan Guissie(y)
Haast zonde van je tijd ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat je dus nu mooi in de gaten kunt houden is Parma.
Leuk om te kijken hoe dát af gaat lopen. Inter, Milan, Juve en Roma wordt altijd de hand boven het hoofd gehouden....... |
ik denk dat: lazio, parma en roma na verloop van tijd het zelfde lot ondergaat als Fiorentina.
jammer van de sport he. |
barca barca :p sorry ff plagen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |